Mislim,dakle...uživaj danas! :)

subota, 06.12.2008.

…travel by kum / 7

...Shirley Bassey - Diamonds Are Forever

…probudilo me lupanje na vratima, a tako zapoceti dan nije nikako moga ispast na dobro.
…kooooo jeeeeeeee??? …odvalim ja ka' iz badnja, dok je sa druge strane vrata zacvrkuta visoki C Dugonoge.
…Enđiiiii jeeeee…bumo se dizali decki, pol je 10!?
…bumo, bumooooo… jeben te lajavu, aj' ti stavi vodu za kavuuuuu i ne deri se po kuci tolikoooooo!!! …odvalim i ja visoki B(as), usput se rastezuc priko kreveta… pa tek tada svatim da nisam doma.
…jebate, ovo mi bas nije tribalo! …reci ce mala sa kakvim seljacinama ima posla!
…eto nas, eto… sad cemo mi, samo da se sredimo! …sa upola manje basa nastavim spiku, ali parilo mi se da sa druge strane vrata nije vise bilo nikoga, jer je sve ostalo samo na tome.
Skocin se sa kreveta i povirin u malu sobu… majke ti mile, skoro me oborilo sa noga zateceno stanje… palo mi je odma na pamet da sam moga sinoc bar kumove patike izbacit na balkon.

Image Hosted by ImageShack.us

Zacepin nos i trk do prozora, otvorin ga siron i potegnem u prolazu deku sa kuma… zna sam da je to jedini nacin da probudis i dignes Don Juana.
Nisan ni zamaka iza vrata, a vec sam ga cuja kako spominje svu moju zensku familju na sire i na blize,
…takva je moja mama… opssss, sorry narode! … moj kum!
…koja je ura??? …bilo je prvo sta me je upita
…deset manje kvarat, aj sredjuj se!…mala ti je vec bila tu i pitala za tebe!…odgovorin mu i nastavim se brijat.
…jebes malu, sta me budis tako rano???... negooooo, sad kad si je spomenija, sta je bilo sinoc bog te mazo?
…sta je bilo!!!... nista, dokaza si se ka' veliki zavodnik moj kume!
...Don Juan, da znas!!! …hehehehe… pocmen se ja kesit ka' blesav, jer sam zna da on jos zbraja 2 i 2.
…ma znas sta pajdo, ne pizdi ti vise sa tom spikom!... sjebala me orahovica, sad se svega sicam!
…inace bi je razvalija da ne bi znala sutra hodat…ajme sta bi joj sve radija! …uzivija se on u spiku i sve lamata rukama da iscenira dogadjaj koji je vec davno posta proslost.
…ma sta bi ti njoj moga onaki? …spasija sam te da ne zaspes na njoj nakon po' minute!
…e moj kume, jebo ti libido koji nije iznad mogucnosti! …al' priznaj da me lipo cut?
...nego sad te ozbiljno pitam! ...jesan li ja nju sinoc jeba???
…a je, jeeeee!... jesi, jesi i to sa predigrom! …nasmijen se sa gustom i nastavim: …odo ja na kavicu, a ti silazi sta prije …jesi me cujaaaaaa!!!
Spricenem se sa onim Black Codeom za svaki slucaj… uzmem jaketu i podjoh vanka iz sobe, zalupin vratima i uputim se niza skale.
U kaficu je odislao svjezinom iako mi nije bilo jasno kako to, jer usporedjuc onaj moj omiljeni, ovdi je bilo ka' u nekom drugom svitu… ha, valjda zbog blizine te EU!

Image Hosted by ImageShack.us

Cula se laganini glazbica i nigdi nikoga… dok sam prolazija pored sanka spazih friske novine, malo ih pregledam… dakako, Slobodne ni za lika!
…ajde, uzet cu Glas Istre… to ionako nisam nikad cita! …sidnem, i taman ih otvorim kad osjetim zenski korak za ledjima… na trenutak pomislim da je Dugonoga i samo sta nisam zaustija narudzbu za pit, kad mi u vidokrug udje zenska figura i prvo sta sam vidija je bija …bili zenski sorc, oli ti vruce gacice!
Jebate, blokira mi mozak od brzih razmisljanja… nisan zna di bi prvo pogleda ili prema dole ili prema gore!
Odlucin se na trenutak za dole i ono sta je u tih par stotinki sekunde moje oko vidilo bilo je vise nego dobro i dovoljno, a ipak je tribalo bit djentlmen.
Pogledam sa istom brzinom i moci zapazanja prema gore… struk 60 i kusur, zuta majica pripijena uz tilo, dude negdi na granici 4-5 jer to se nije moglo odma skuzit zbog onih jebenih push-apova, crna duga lagano valovita kosa, lipi dugi vrat, pune crvene usnice, smjesak na licu koji je pokaziva red zuba bilih ka' snig, pravilni nosic malo prcast i plave oke…
…dobro jutro Hrvatska! …promucan i slozim valjda neku smotanu facu nasto se Crna slatko nasmijala, pa me barsumastim glasom upita:

...jel slobodno gospodine?

...nastavlja se!


*
... musko - zenski odnosi, samo onako uz put! cerek

- Ako se ti trudis ostati u formi i bavis se sportom, onda si umisljen i narcisoidan.

- Ako se ne trudis, onda si svinja i vrica sala.



...Mujine iskrice smokin

Otisla Fata doktoru i zali se kako se rijetko seksa s Hasom. Doktor joj kaze da mu sutra dovede Hasu. Dođe Haso sutradan, a doktor mu kaze da je Fata u kriticnoj zdravstvenoj situaciji, da nece jos dugo poziviti i da ima samo jedan nacin da se pokusa spasiti zivot: a to je da se sto vise seksa sljedecih mjesec dana. Haso od doktora pravo u birtiju i pravo se napije. Dođe mu brat Mujo, a Haso mu sve isprica. Na to ce Mujo: - Ako je takva situacija, i ja cu ti pomoci, ako ti pristajes. Tako oni iz birtije pravo kod Hase kuci. Uhvate Fatu, jedan, pa drugi, jedan pa drugi... Ujutro se bude, kad mirise dorucak, Fata pjeva sve u sesnaest... Kaze Mujo: - E moj buraz, da smo ovako naseg babu jebavali, jos bi nam ziv bio!

&

Opljackaju Mujo i Haso postu i svaki uzme po vrecu.
Za nekoliko miseci Mujo ce: - Sto je bilo u tvojoj vreci?
Oko pola milijuna eura… jebat ga, kupio sam kucu, auto... a u tvojoj?
Ma u kurac, puna vreca racuna. Pomalo placam… koliko mogu!

&

Dođe Mujo Hasi: ...Haso, 'oces jedan vic o ljubavi, pasu i majci?
...ocu jebo ga ti!!!
... dobro onda, jebo ti pas mater!

&

Ide Mujo pustinjom na devi i pokraj njega prolazi bogati seik s Mercedesom brzinom 220 km/h na sat. Prolazi prvi put, drugi put i treci put ga Mujo zaustavi i pita: - Bolan, zasto tako brzo ides, pa pregrijat ce ti se motor! A seik kaze: - Sto brze idem, to se vise hladi. - Ajd dobro. - odgovori Mujo i lupi on devu po guzici. Krene ona 20 na sat, lupi drugi put, deva ide 40 km/h i lupi treci put i deva padne na guzicu, a Mujo ce: - Sto je picko, smrzla si se?



...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker