Mislim,dakle...uživaj danas! :)

srijeda, 05.11.2008.

…savjet

…voli me jos ovu noc-Denis&Denis

Hmmm... mozda cete se malo cudit, ali imam veliki problem i posto na Vas gledam ka' na jednu malu familju, promislija sam u sebi:
…a zasta ja njih nebi pita za iskreni savjet???
Evo ovako lipi moji: …ima vec pola godine, zakonita mi se cudno ponasa.
Kad god je u mom drustvu, pa cak i doma … sapce ka' i one piplice iz kafica dok razgovara mobilnim telefonom… primljene poruke odmah brise, a kad sam je jednom pita 'ko ti to pise, pocela se smijat i rekla je : …sta te briga, ka' da ti meni govoris 'ko tebi pise!
Sve cesce izlazi vanka navecer, vraca se kasno i kaze mi da je bila sa prijateljicama koje ja uopce ne poznam.
Primjetija sam da uopce u zadnje vrime ne ide svojim autom, vec je neko drugi vozi.
Na povratku doma, navodna prijateljica je ne ostavlja ispred zgrade, vec par stotina metara nize niz ulicu.
Jebi ga, posto mi je to postalo sumnjivo, odlucija sam da se sam uvjerim 'ko je dovozi kuci i smislija sam genijalnu ideju da parkiram svoja kola u blizini mista di obicno ona izlazi iz "taksija" i da skriven iza njih lipo vidim 'ko je taj jebeni vozac: …prijateljica ili jebac!

Image Hosted by ImageShack.us

Jedne veceri dok sam tako cucao sakriven iza auta, primijetin da mi se pojavila ruzina na zadnjem livom blatobranu.
Jebate kako sam bija popizdija, jer to prije nisam vidija…
…dakle, treba mi Vas savjet: …da li da zamijenim kompletan blatobran novim ili bi bilo dovoljno da sastruzem ruzinu, premazem blatobran spric kitom i sve to lipo prepituran?
…aj', molim Vas sugerirajte mi …sta bi bilo pametnije, bolje i jeftinije! fino

Mujine iskrice smokin

Posto su ucili juzno voce dala uciteljica djeci zadacu da napisu nesto u cemu ce se naci i "ANANAS". Kad javlja se prvi ucenik:
- "Ananas je ukusno voce, mama mi ga svaki dan sprema."
Javlja se Mujica. Uciteljica znajuci Mujicine mane, dugo se mislila i konta u tom "ANANAS" ne bi trebalo biti nista bezobrazno i tako dozvoli Mujici da procita zadacu.
Kaze Mujica:
- "Juce kad smo ja i sestra dosli kuci mame nije bilo. Mi smo ogladnili i poceli da je trazimo… kad ono mama na katu sa postarom se guzi, A NA NAS i ne gleda."

&

Razgovaraju Mujo i Haso.
Mujo: "Nesto sam gledao ove kompjutere po trgovinama i nesto nije mi jasno!"
Haso: "A sta to?"
Mujo: "Pa jebate, recimo ovako… kad kupis ovaj procesor kako ga vec zovu jel´ dobijes i one MHz ili to moras dodatno platiti?
"Haso: "E to ti jarane ne bi znao. Inace kad smo vec kod kompjutera, koliko tvoj monitor potrosi boje?

&

Snimaju TV reporteri dan jednog seljaka, ali kao dokumentarac za djecu.
- Kako zapocinjete dan?
Seljak Mujo:
- Jebate, pa ja cim ustanem popijem jednu casu rakije...
Reporter:
- "Ne,ne... polako gospodine, ovo je za djecu. Morate reci: Ja, npr. procitam jednu knjigu i nemojte psovati!
Seljak Mujo:
- "Aha, dobrooooo…evo ovako, ja kada ujutro ustanem procitam jednu knjigu, pa onda kada podjem na njivu procitam jos jednu. Eh, kada se vratim sa njive procitam jos dvije knjige. Nesto kasnije moj kolega Haso i ja odemo u "biblioteku" i tamo procitamo pet-sest knjiga, a kada nas bibliotekarka izbaci vanka, onda odemo kod Sulje koji ima stampariju..."


Lip pozdrav mah


- 00:05 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker