Mislim,dakle...uživaj danas! :)

petak, 15.08.2008.

…ludi vijađ 7

…Otra como tu - Eros Ramazoti

... ka' da sam bija mjesecar, pravija sam taj sladoled-cupe i ne znajuc kako i za koliko vrimena…
Oko nekih doba skuzim da je gotov, pogledam na sat, vrime je proletilo ka' blesavo.
Sladoled-cupe je izgleda prekrasno… sve u roze boji, sa jagodama pri i jedna na vrhu, sa secernim kristalima, slagom i par socnih crvenih kapi koje su skliznule niz obod case.

Image Hosted by ImageShack.us

…ha, jel rano za to iskupljenje grija?... di je ta sasavica, jel u kabini?
Svasta mi se motalo po glavi… nisam tija da dodjem tamo i da poljubim vrata, a onda jos nedaj boze da me tad 'ko vidi.
Znoj mi se poceja cidit niz ledja, vrime je letilo ka' blesavo... nema mi druge, stisnem prdu i odlucim otic na put u "cistiliste", pa di puklo-da puklo.
Sidjem u utrobu broda i u dugom hodniku pocmem trazit kabinu broj 9.
Bila je skroz na kraju…
Stanem prid vrata, duboko udahnem i pokucam.
Nista se nije culo! …pokucam ponovo malo jace, ali opet nista!
Pritisnem kvaku i skuzim da su vrata otkljucana, gurnem ih i udjem u polumracnu kabinu koja je vonjala tako lipo da sam na trenutak pomislija da sam pcela i da cu poletit.
…haloooo, ima li koga? …polu glasno prozborim i obazerem se u polumracnoj kabini u koju je vise svitla dolazilo iz hodnika nego sa malog okruglog prozorcica priko kojeg je bila navucena zavjesa.

Image Hosted by ImageShack.us

…kaj je svinjo?... kaj oces?... zacuh iz coska kabine gdje sam u polumraku jedva vidija njenu siluetu zavaljenu u fotelji.
…i zatvori ta glupa vrata! …nadoda ona mirnim glasom
…heeeej lipoto, ja sam… evo donija sam ti „sladoled mira“!
...sori za ono danas u kuzini, znas mene!... iscidim ja nekako iz sebe drzec onu pliticu sa sladoledom u ruci, a pokusajuc svim silama da ne ispadnem smisan …sta se ono kaze, malo muskosti i skromnosti u jedno:)
…ispricavam se i u kapetanovo ime i u moje, nece se ponovit!... jebat ga! …zakrasim ja na kraju po svome.
…hihihihihi… jesi sasav, kaj je to dalmatinski nacin ispricavanja!? …upita me ona, a meni je odma laknunlo kad sam cuja da se smije.
…ma jeeee, nego… donija sam ti nesta slatka i socna, ali ovaj put nece ti tribat pecnica!
…dodji blize!... prosaputa ona i ispravi se mazno u fotelji…
Sad sam tek skuzija kad su mi se oci privikle na mrak da je zamotana samo u veliki rucnik… jos uvik mokre kose, koja je u ricavim pramenovima padala na njena gola ramena…
Mirisala je na neki lipi sladunjavi sampon koji mi se bezobrazno uvlacija u nosnice i jednostavno me smanta ka' da sam joint povuka punim plucima.
…evo, nesmim blize… ispast ce mi ovaj cupe, a onda sam najeba od Barbe!
…najeba' si ti svakako! …sapnu ona i podize jednu nogu na naslonjac od fotelje.
Jebate zivot, ona mi se plitica pocela trest ka' da me trese potres od 7 stepeni Rihtera
…rucnik joj se razmaka bas tako da mi je naslutija vidit njenu „crticu“ zbog koje sam doslovno i upa u ovu situaciju.
Sad mi nije uopce bilo za'… ima sam je na dlanu kao otvoreni lopoc.
…Pajdo, sv Niko je umisa prste u ovo do sada, a sad ti umisaj svoje!
…lipa li si sasavice…prosapcem tiho, napaljen ka' onaj spaker u mojoj kuzini.
…zelim te mala!

Moga bi to bit ludi vijađ... thumbup

to be continued... fino

...lip pozdrav mah

- 00:05 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker