Mislim,dakle...uživaj danas! :)

nedjelja, 10.08.2008.

…ludi vijađ 3


…Kaoma – Lambada

...kabina je bila mala, par kvadrata sa lezajom u cosku, stolic, stolica, ormaric i lavandin za oprat ruke. Nije mi bija prvi put nac se u takvom tisnacu od komoda, pa sam se nabrzinu snasa... jos su tu bile stvari od kuvara koji je otisa doma, tako se nisam ni rasprema puno. Prisvucem se u radnu robu i vec sam cuja makinju kako tutnji negdi u utrobi broda... isplovili smo!
...sv. Niko, uzdam se u te ...pomozi ako bude tribalo! ...promrljam tiho u sebi i izadjem iz zagusljive kabine.
U lice me udari friska arija, brod je vec napusta porat ...glazba na gornjoj palubi i dalje je udarala sta je znacilo da kajkavce nije napustija stimung... ajmo pajdo u kuzinu da vidim sta me ceka:)
...di si ti, ajde moramo poslozit ovo pice i spizu u frizidere?! ...skoro me napa Karlo
...a evo, samo sam se smistija... sad cemo mi to , za cas! ...i privatimo se mi posla.
Zna sam ja kako je to na tim vijađima, pari da svi gustaju al' je vraga... zna sam ja kako cu popizdit uz spaker na + 50 u kuzini od par kvadrata, a triba ugodit klijenteli sa extra narudzbama i naranit posadu da izdrzi sve te napore. Zna sam da je i Niki u makinji i Ivi za timunom isto za poludit, ali nema druge nego smijesak na lice i glumit da su ti najveci rod ovi gore sta skacu i zvacu... o picu necu ni govorit.

Image Hosted by ImageShack.us

Pocmem rizat kapulu za brujet od jegulje i švoja... rizem ja i placem ka' kisna godina...
...jebate ljute kapule, ovo uvik nama muskima dobro dodje da se sitis svih pokojnih ...isplaces se i niko ne skuzi, taman posla da neko vidi musko kako place:)
...kaj jeeeee, places za propustenom prilikom? ...trzne me poznati glasic
...oooo lipoto, smmmmrc... ma nije nego vjezbam kako cu plakat ...smmmmrc, kad budes odlazila! ...pocmem ja srat, jer zna sam da to ONE uvik vole cut, a jos kad je uz suze onda je to ka' AXE efekt:)))
...hihihihihi...jesi lud, bumo vidili i to! ...nego kaj kuvas za rucak?
...brudet!... jegulja i švoji! ...sad vec pun sebe odgovorim joj, a bacim oko na njen bikini.
Jebate, da mi je bilo znat sta ce joj... badic sad narancasti, trokutici neznas koji su manji...il' oni na guzi il' oni sta su taman bradavice pokrili.
...kaj ti je to švoji? ...prikide mi ona „analizu“ i unese mi se onom ricavom kosom u lice, a ka' fol oce povirit u tecu
Mmmmmmm... koji miris!... a u kurac, sad su se meni pocela trest kolina od njenog parfema i iste sekunde sinu mi u glavi:
...pajdo, ovo ti ona vraca za ono sta si ti njoj napravija ...koja je to pickica, izaziva me!
...švoji???...aaaaa, švoji ....daaaa, to su ti ove plosnaste ribe! ...promrsim nekako, a misli mi za trenutak odlutase na vrimena kad sam je crta u teretani... zna sam joj tilo u detalj, cudno kako se to ne zaboravlja , a nikako zapamtit koji mi je broj bija na majici u przunu:))
...a kaj ti je ovo? ...aaaa, salata? ...mogu probat? ...i prije nego sam ista odgovorija, umoci ona prst u terinu punu salate od poma i kukumara, taman zacinjenu i spremnu za frizider da se oladi.
...mmmmmm, ovo ti je dobrooooooo!!! ...mmmljac, mmmljac ...oblizuje ona svoj prst, uvlaceci ga do kraja u usta i izvalcec ga lagano, a sve gledajuc me u oci.
...jel ti sve ovako dobro, a slikar? ...sapce ona i sve se lagano njise bokovima u ritmu glazbe sa gornje palube.
...moras provat, mala ...liznem i ja onu kuhacu, pogledam je drito u one plave okice i promislim u sebi:

Moga bi to bit ludi vijađ...thumbup


to be continued...fino


...lip pozdrav mah

- 00:05 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker