srijeda, 20.05.2009.

'Bi li im ipak mogli dat to besplatno obrazovanje?'


Mali Dragan: U pičku materinu, Ivo, stvarno mi je puna kapa. Reci mi šta ću. Filozofski je još blokiran, profesori mi štrajkaju, a srednjoškolci oće edukaciju o seksu. Barba Ivo: Reci da ćeš dici iz škole podilit besplatne knjige.

Za vrijeme studentske blokade, vladajuća struktura marginalizirala je ovaj povijesni događaj i tek se šturo izjašnjavala po tom pitanju praveći se da ih to ustvari i ne zanima. No što se uistinu dešavalo iza zatvorenih vrata Banskih dvora i koliko je aktere službene politike ovaj događaj stvarno uzdrmao i dezorijentirao dosad se samo moglo spekulirati. Sve dok na našu adresu nije stigao digitalni zapis transkripta koji bi mogao osvijetliti stvarni tijek zbivanja. Nepoznati pošiljatelj uz zapis je poslao i kratku poruku na kojoj piše da autoritarni i oštri glas na snimci pripada stanovitom Barba Ivi, a onaj piskutavi i preplašeni stanovitoj osobi kodnog imena Mali Dragan. Donosimo vam najzanimljivije dijelove.


Prvi dan blokade:

Mali Dragan: Oću ga zvat? Ma možda i ne moram. Naljutit će se što ga smetam, a ima posla oko lokalnih izbora. A što ako ga ne nazovem pa bude ozbiljno? A poludit će...Ništa, moram ga zvat....Ivo, Ivo, halo, Dragan je.
Barba Ivo: Šta je, Dragane?
Mali Dragan: Ma slušaj, nije ništa strašno, ne znam, nego...ma oni tamo studenti s Filozofskog su digli neku bunu, blokadu, nešto, ne daju profesorima da drže nastavu. Hoće besplatno obrazovanje, a znaš da nismo Sveučilištima još isplatili ni ono šta smo obećali...Šta da radim?
Barba Ivo: Šta te boli briga, ne bi da si dekan.
Mali Dragan: Ali Ivo, nema dekana! Dekan im je u Brazilu. Oćemo in poslat policiju na vrata? Snimat ih kamerom? Postavit doušnike iznutra? Mogli bi iskoristit Studentski zbor, i tako mi duguju uslugu za one pare od projekta šta smo in zažmirili....
Barba Ivo: Ne paničari, kakva policija, kakve kamere, Dragane! Nisan ti ja Tuđman! Slušaj me dok ti govorin. Šta te briga šta viče neka tamo studentarija. I da nisi nigdi iša da te ne bi ko šta pita. Najbolje da ti činiš kuco, a ako se do petka to nastavi, ti lipo reci da si se i ti za to borija, spomeni bolonju, EU i to, znaš već kako...
Mali Dragan: Ali novinarima treba nešto odma dat...
Barba Ivo: Pa lipo zovi onu malu zgodnu, kako se ono zove s televizije, šta je prijateljica od Hloverke? Znaš ona šta vodi „Otvoreno", šta je naša još od rata...Dijana, jel?
Mali Dragan: E, je...
Barba Ivo: Lipo je odma zovi, nek zove u emisiju onog tvog Fuchsa, on je pametan... A s faksa nek zove, nekog ko će nam bit sklon...
Mali Dragan: Jel može Žarko? Puhovski...
Barba Ivo: E, može..On će ih iznutra sjebat, znaš da je on uvik kontra. I to ti je za dva dana gotovo...I zovi još onoga Mladena iz Jutarnjeg nek da nekom da napiše neko sranje protiv njih. I nek ti oni tvoj mali Duje šta tamo po Fejsbuku drži na oku studente to sredi. Biće to opet neka Fejsbuk gluparija...Aj iden sad ća i nemoj me više gnjavit sa pizdarijama....

Nakon prvog tjedna blokade:
Mali Dragan: Ivo, Ivo, što da radim? Bi li im ipak mogli dati to besplatno obrazovanje? Neću se ja tuć sa Šukerom, al ipak...
Barba Ivo: Budalo jedna, naravno da ne bi. Ti samo šuti, a nek šute i ona tvoja blebetala. Samo ćeš nam okrenit ove medije šta ne kontroliramo na njihovu stranu. I daj primiri onog Duju, biće su ga na Fejsbuku smantali. Pa ne može mi javno govorit da su dječurlija, jel on normalan? A i onaj Fuchs, di si njega izvuka, da partija...on nije normalan...
Mali Dragan: Je, je. Dobro. Ali, lako tebi, ne bi da tvoje slike stavljaju po faksu! Da vidiš šta su napravili: stavili su mi sliku u tjeralicu! Srušit će mi rejting, a ja sam ipak tvoj ministar.
Barba Ivo: A ko te za ministra postavi, jadna mu majka?...Jesam rekao ne. A kad ja kažem ne, jel znaš šta to znači? Budeš li se tako ponaša, neće ti o glavi radit studenti, nego ja sam. Nemoj da opet budeš mora ić piskarat neka istraživanja, znaš kako si prošli put proša...Nema ko ti se nije smija od tih dotura.

Nakon drugog tjedna blokade:
Mali Dragan: Ali Ivo, ovi u Zagrebu još blokiraju, šta da radin? Nešto im ipak moramo dati...
Barba Ivo: Ti stvarno nisi normalan. Jesan ti reka da ih ignoriraš, već će se oni umorit. Vi ih samo pozorno pratite i već će njima to dosaditi. A sad me pusti na miru, iman već dosta posla oko ovih lokalnih izbora.
Mali Dragan: Ali Ivo, mi njih uopće ne razumijemo. Evo ovaj moj mali Duje šta mi je najpametniji, on svaki dan dva sata čita njihova priopćenja jer da mora gledat svaku drugu riječ u rječnik stranih riječi. Ja mislin da su to neka pametna dica.
Barba Ivo: Pametna, nepametna, dosadit će im, isto ka šta ti meni sad dosađuješ. Biži ća.

Četvrti tjedan blokade:
Mali Dragan: U pičku materinu, Ivo, stvarno mi je puna kapa. Reci mi šta ću. Filozofski je još blokiran, profesori mi štrajkaju, a srednjoškolci oće edukaciju o seksu.
Barba Ivo: Reci da ćeš dici iz škole podilit besplatne knjige.

Kraj četvrtog tjedna:
Barba Ivo: Sunce ti žarko Dragane, oznojia sam se dok sam smutija ove glupe sindikaliste, uvalija in reformu državne, spriječija prosvjed u subotu...Taman rješin njih, a sad me ovi tvoji studenti sjebali sa prosvjednim maršom, povorkom, šta već... I jel ti znaš, debilu jedan, da su bili i na Markovom trgu, al fala Bogu, nitko od novinara nije to sazna..Još to nisi rješija?
Mali Dragan: Ali Ivo, reka si mi da čekan i da će se to samo od sebe raspast.
Barba Ivo: Ali Dragane, Dragane, ko ti da doktorat? Oni ameri šta ionako imaju sjebano obrazovanje...svi plaćaju, a sve gluplji do glupljeg..Kad je to bilo? Šta nisi upotrijebija onaj Zbor tvoj ili pritisnija onoga glavnog na sveučilištu, rektora, reka mu da ćemo zavrnit špinu,...pa jel ti vidiš šta oni rade? Stavili su te ka lik iz stripa na zgradu? I ti bi mi tija bit predsjednik? Oćeš, moj kurac...

Što će se dalje zbivati, ostaje neizvjesno i nadamo se da će nam naš tajni doušnik dostaviti i nova taktiziranja Barba Ive i Malog Dragana da vam ih možemo vjerno predočiti.

Izvor: H-Alter

- 18:10 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.