PONOVNO SE BORIM

petak, 15.09.2006.

pocetak

kako zapoceti blog?
mislim da sma vec puno rekla samim nazivom ZELIM SMRSAVITI! zelim jos naglasiti da nisam jedna od onih umisljenih curica kojima smeta dve tri kile viske i misle da su debele...
meni uistinu treba promjena...ovo moje salo sputava me u svakodnevnom zivotu..ne uspijevam raditi stvari koje zelim,jer meni jedno obicno kupanje na plazi predstavlja veliki problem.
a šoping?
a to je nocna mora.jer ne uspijevam naci niti jedan ducan gdje cu ja naci nekakve pristojen hlace za mene.vec moram kupovati robu za starije zene,a ja zelim biti mlada i tako se nositi.
mislim jesam mlada.imam 22 godine.
cula sam za mnoge dijete,al nekako me navise privukla ova UN dijeta.cula sam pozitivne komentare za nju,kao i negativne naravno.
super je kod mene sto zaista volim sport i idem u teretanu vec dvije godine kontinuirano..ali kile su i dalje tu.nikako da ih se rijesim.
tu i tamo padne koja kilica al se za cas sve vrati.i to me bedira. mislim da se mnoge cure mogu prepoznati u ovome....i zeljela bi da mi ostavite koji komentar..ako vec naletite na blog.
biti ce mi lakse...
htjela bi razmjeniti iskustva i kakve savjete...i na kraju reci baj baj debljini...thumbupparty

15.09.2006. u 01:16 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

pokusavam smrsaviti i trazim srodne duse

MySpace Layouts



sadašnja težina: 78nono:
željena težina: 63yesyesyes:
visina: 173cm




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Linkovi

www.manemoj.com




free image hosting



KOGA CITAM?

DANČI
DEBELJUCA
ZEN KRAFNICA
IRIDA
SOME1SPECIAL
CLOSE TO ME
AUDREY FATBURN
SVE ŠTO ME MUĆI
DEBELA SVINJICA
IZAZOV
KARAKTER CLUB
BUCA18
ANNAFREAK
UN-KICA
LADY770
VECERAJ SA MNOM


site stats


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us