XOXO

12.05.2008.

Sada je sve ok.
Nemoj misliti da mi se neda kvariti raspolozenje i prisjecati se stvari koje me muce iz dana u dan..

Proslo me. Puno me stvari vise ne smeta. Radim po svome (da, i dalje). Pokusavam sve okrenuti u svoju korist. Iz svega izvuci najvise sto mogu. Borim se za ono sto je moje. Uglavnom, nastavila sam biti bahato deriste (: Ma uvijek sam ponosna na to.. Takva sam, kakva sam. Al znam da cu platit. Jednom. A do tada- uzivam!

Vratila sam se rocku, ostavila Elemental malo sa strane i doticnu pjesmu koja me ovih dva mjeseca drzala na zivotu.. Nastavila sam po snaznim tonovima koji me uvijek sve vise i vise.. Ah..

Razmisljam sve vise i vise o tome, da se vratim bivsim aktivnostima. Zelim se toliko zaposliti da vise ni nebi stigla razmisljati o proslosti i greskama koje radim!

Al ne bez muzike. To nikada necu pustiti, ma koliko me god melodija, rijeci, ritam podsjecala na razocarane dane..

Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>