To je ono pravo!!sada znam..

Došao je taj dan..napokon sam mogla izvaditi onaj muški sat iz ormara i dati ga nekome..nekome ko je meni poseban..a to je on za mene i bio...probudila sam se relativno rano tako da sam odmah obavila dva poziva...nazvala sam Jeana..je da on inače spava dugo,ali nema veze..riskirala sam..iznenadila sam se kad mi je javio da dolazi u Hrvatsku,u Karlovac..naime,jedino sam njemu rekla za svoju bolest..želio je što više vremena provesti samnom...rekao je da sutra kreće iz Pariza..ta me vijest toliko obradovala da sam odlučila sama urediti onu gostinjsku sobu za njega..staviti sitnice za njega..jer ja sam to znala..znala sam što on misli i osjeća..ipak smo proveli toliko vremena skupa,pa bi bilo glupo od mene da to ne znam..kad sam završila s tim,nazvala sam Hanu..dobru staru frendicu..odlučile smo proći na kavu...odjenula sam se onako ležerno,jer nisam odmah ujutro pokazat svoje čari..ostavila sam to za navečer..za rođendan..Hana se jako obradovala kad sam joj rekla da Jean dolazi k meni..odlučila sam joj pomoći s njim pa sam joj rekla da par dana prespava kod mene..ona je naravno pristala...došla sam doma...počela sam se spremati..željela sam biti nešto glamurozno,ali opet s dozom seksipilnosti u sebi...obula sam visoke crvene potpetice,bijeli šos do koljena sa nekim crvenim cvjetovima i naravno bijelu majcu..nešto lepršavo..a i bijelo mi je dobro stajalo jer je isticalo moju preplanulu put...krenula sam,bez okljevanja..došla sam k njemu..svi su već bili tamo..doduše ja sam tamo samo znala Hanu..on me je pitao što radim tu..onako hladno,grubo je to rekao..pregrmila sam to i rekla dal možemo razgovarat..otišli smo u kuhinju..tamo smo se svađali..jako..u vezi onog pisma..no kad je došlo do kulminacije,grubo me primio,počeo onako nasilnički ljubiti i gristi..i ja sam njega tako..to je ono..ljubiti poslije svađe je najslađe!bacio me na krevet..sav uspuhan počeo je skidati odjeću s mene..sad i da sam htjela prestati,nisam mogla,bilo je prekasno..bili smo isprepleteni tijelima..to je zaista predivan osjećaj..pogotovo ako to prvi put napraviš s voljenom osobom..a ja sam tako..oči su mi se počele cakliti,bila sam najsretnija djevojka na svijetu..dala sam mu dokaz da sam bila samo njegova..ona crvena mrlja na plahti govorila mu je sve..bilo mu je drago..nije to skrivao..rekao je da sam sad njegova i ničija..i bila sam..prvi put otkrila sam pravu ljubav,prvi put nakon niza neuspješnih pokušaja,rekla sam si-to je to...

28.02.2007. u 23:13 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

...ovo je blog jedne svjetske putnice koja nikada nema predaha..stalno putuje,nema stalno utociste..nema stalne prijatelje..jedino je ON uvijek tu..moj mali Matija..










Web Counter