dolazak

evo me...stara mi je rekla da je dobila 15 dana odmora i da ćemo to provesti u Karlovcu...odmah sam se spremila i vozač me odvezao u zračnu luku..mama je htjela da se prije puta vidim sa Jeanom..ajde,pristala sam na to..dala sam mu par pusica u lice i krenula u avion..sjela sam se do prozora da se još osvrnem na ovaj surovi grad..ali vidjela sam nešto zanimljivo..došla je Mariette(Jeanova bivša cura)...zbilja je prekrasna..poluduga plava kosa,mršava,visoka i što je najbolje još mi je i frendica...ali koliko poznajem Jeana(a poznam ga poprilično dobro) taj susret mu još uvijek puno znači..i krenuli smo...napokon..odlučila sam zadrijemati..u glavi mi je bila slika Danijela koji dolazi k meni doma...iznenadio me,jer sam zapravo bila sama doma..on je to znao jer je bio u dosluhu s mojom sluškinjom..obradovao me kao nikada do sada...ušao je u moju sobu,spustio zastore i..uh,evo nas u Zg-u..kako je brzo prošlo..na zračnoj luci me dočekao moj tata koji je 2 dana prije nas došao...za manje od sata bili smo u Karlovcu..nazalost onaj kog sam tražila nije bio tamo..Čula sam da ima neku curu..to me je opet na neki način zaintieresiralo,jer željela sam vidjeti jesam li ja još u njegovom srcu..pripada li mi on...dala sam torbu sluškinji i otišla u šetnjicu..moji mi doduše nisu dali da idem ali ja sam se iskrala kroz prozor i izašla van..odlučila sam prošetati do njegove kuće..Danijel je stajao tamo..bio je u dvorištu i razgovarao na mobitel,a cigareta mu je naravno bila u ruci..nisam znala što da radim,da li da odem ili mu se javim..odlučila sam da odem..ali nažalost,primjetio me..okrenula sam se i pogledi su nam se ponovno sreli..kao nekada..njegove prodorne smeđe oči navele su me da drhtim...on me je primio za ruku i osjetio ono što i ja..cigareta je jednostavno ispala iz njegovih usana...osjećala sam se njegova,potpuno njegova...bojala sam se takvog osjećaja jer nisam željela nikome priznati što je tu kad ni sama nisam znala,a nisam ni znala osjeća li on to "nešto" što i ja...nažalost sjetila sam se još nečega..on ima curu Anu..znala sam ja prije da je on ženskar i frajer da je imao pol Karlovca ali to mi nije smetalo sve dok je samnom,dok dijeli ove rijetke trenutke koje mogu provesti s njim..spomenula sam mu Anu..razgovarali smo o njoj ali iz njegovih radnji i govora zaključila sam da to nije ono pravo..možda ni ja sama ne znam,pa tek mi je 15 ali nas dvoje činilo se kao da smo jedno..morala sam otići..tek što sam se okrenula primio me za ruku i naglo okrenuo prema sebi..njegove usne su se priljubile uz moje i dugo očekivani trenutak napokon je došao..inače sam sramežljiva dosta što se tiče tih stvari,pa sam jednostavno zbrisala...ušla sam u sobu i hvala Bogu,nitko nije ništa primjetio..samo sam se legla na krevet maštajući da ćemo jednog dana nas dvoje tu zajedno spavati...

25.02.2007. u 15:03 | 4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

...ovo je blog jedne svjetske putnice koja nikada nema predaha..stalno putuje,nema stalno utociste..nema stalne prijatelje..jedino je ON uvijek tu..moj mali Matija..










Web Counter