četvrtak, 27.09.2007.

Žena bit ću mu ja...

Kad čovjek vidi sreću i u nesreći, blagoslovljen je. Kad oboje to vide, blagoslov je još veći, ali koji je to trenutak kad ta druga osoba prestane gledati tim očima...?
Naime, kad nekom ruže dugo cvjetaju, i one se umore od ljepote, uvenu. A često im samo treba promijeniti vodu, no to je uvijek nekako preteško za učiniti.
Još kad su ruže u vrtu, u pupoljcima, gledamo ih požudnim očima, i dovoljno je samo da pomislimo kako bi izgledale u vazi na našem stolu, u našem domu i već se ne latimo ubrati ih. Prvi dan im se divimo, drugi dan već naviknemo na njih, treći se ni ne obazremo na njih, četvrti se zgražamo kako venu, a peti su već u košu za smeće.
Nažalost, svi se mi ponekad osjećamo baš kao te ruže, kojima se najprije dive, a onda ih bace u smeće, kao da nikad nisu bile mirisne, lijepe.... Svi smo mi ponekad pupoljci, svi mi ponekad završimo u - smeću....

- 14:08 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Listopad 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Život posvećen gadu koji ne zavređuje treptaj mog oka, a kamoli otkucaje srca...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Very HOT girl
Mystery
Lana ;)
ZeLeNe ŽaBe
miss21

Sebi dovoljna..


Nemoj se čudit, anđele
Što neću te prepoznati
Ako te sretnem
Bilo kad i bilo gdje
S tobom neću

Sad imaš moju riječ
Da neću ti olakšati
Ako zbog mene ćutiš ti
I sve što pričaš,
Samo govoriš u zid
Jer, s tobom neću

Jer, imali smo kad govoriti
I isplakat se i oprostiti
Al ti si bila sama sebi dovoljna
Pa za čime žališ?

Nemam volje uvijek sve razumjeti
Stalno boriti se, a ne uspjeti
Ti ćeš uvijek biti sebi dovoljna
Za čim ću žaliti?
Za tobom neću

Ako zbog mene ćutiš ti
I sve što pričaš,
Samo govoriš u zid
S tobom neću
Ti možeš reći bilo šta
S tobom neću

: : Gibonni - Unca fibre: :