petak, 03.08.2007.

Melankolija

Čini li vam se ikad da vas je obuzela melankolija...? Onaj osjećaj kad nisi sretan, nisi ni tužan, nije da ti se nešto radi, a opet ne da ti se ni ne radit ništa, ali jednostavno ne znaš kud sa sobom.. A onda pogledaš kroz prozor i vidiš da pada kiša pa shvatiš da je najbolje ostat u krevetu cijeli dan!
Barem misli imaju posla (ako već ne zaspite u krevetu)! Pa tako i ja danas, sva u melankoliji, počinjem razmišljati o vezama, o ljubavima, i svemu sličnome. Pitam se isplati li se to uopće. Pitam se, zapravo, zašto cure ne mogu biti same.. Mislim, nemamo 30,40 ili više godina da se bojimo samoće. Ali činjenica je da znam bezbroj slučajeva u kojima cure izlaze iz veze i već za tjedan dana ulaze u drugu. Što onda zapravo taj dečko predstavlja u njezinom životu? Osobito ako to potraje dva tjedna najviše.. jasno je - mi, cure, imamo
dečke, prijelazne dečke, i prave ljubavi, koje su, obično, i prve. Koji gore prelaze? Dečki - vjerojatno najbolje. Imaju nas neko određeno vrijeme, dobivaju od nas sve što im je potrebno (nije da bi se i mi trebale žaliti, ali.. ), zabavljaju nas, mi njih, kako god, provedemo mnogo lijepog vremena s njima... da, vjerojatno je njima najbolje. Prijelazni dečki su uvijek tu samo kad smo krhke, kad nam treba netko da nam skroz ne padne samopouzdanje nakon prekida ili ga imamo tek toliko da ga možemo zvati "dečkom" , iako znamo da je zaista samo privremen. A nije loše ni ljubavima - pri tome mislim na one koji nam relativno rano u našoj mladosti ukradu srce i nikad ga ne vrate, a ni sebe. Najčešće nestanu, a mi kao pravo oličenje jadnice, patimo cijeli život za njima. Da, nije ni njima loše. Zapravo, tko zna, možda smo i mi njima nekad bile samo "prijelazne". Imaju li dečki, zapravo, prijelazne cure?

I tako sam skrenula s melankolije na temu veza i prijelaznih dečkiju, no to je ok. Desi li vam se ikad da se toliko spetljate u mislima da ste zapravo zaboravili poantu? Tu ću temu ostaviti za neki drugi put :)

- 16:34 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Život posvećen gadu koji ne zavređuje treptaj mog oka, a kamoli otkucaje srca...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Very HOT girl
Mystery
Lana ;)
ZeLeNe ŽaBe
miss21

Sebi dovoljna..


Nemoj se čudit, anđele
Što neću te prepoznati
Ako te sretnem
Bilo kad i bilo gdje
S tobom neću

Sad imaš moju riječ
Da neću ti olakšati
Ako zbog mene ćutiš ti
I sve što pričaš,
Samo govoriš u zid
Jer, s tobom neću

Jer, imali smo kad govoriti
I isplakat se i oprostiti
Al ti si bila sama sebi dovoljna
Pa za čime žališ?

Nemam volje uvijek sve razumjeti
Stalno boriti se, a ne uspjeti
Ti ćeš uvijek biti sebi dovoljna
Za čim ću žaliti?
Za tobom neću

Ako zbog mene ćutiš ti
I sve što pričaš,
Samo govoriš u zid
S tobom neću
Ti možeš reći bilo šta
S tobom neću

: : Gibonni - Unca fibre: :