Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Zakonski zabraniti odlaske na more - JA SAM TITOV PIONIR - Blog.hr

JA SAM TITOV PIONIR

nedjelja, 10.05.2009.

Zakonski zabraniti odlaske na more

Drage drugarice i drugovi!!!!!!

Zbog iznimne zainteresiranosti ove needucirane nacije o stvarima koje su štetne za zdravlje, odlučih napisati post na tu temu. Post ovaj put neče biti ideološke prirode, stoga niti ne očekujem od svojih istomišljenika da me baš u svemu podrže.
S obzirom na to kako je naša vlast brzopoteznom akcijom pera zabranila pušenje u svim zatvorenim javnim prostorima, pitam se zašto ne bi zabranila još neke stvari, kao npr. odlaženje ljudi na more. Ja sam prvi za to da se ljudima zabrane odlasci na more, i da sam sad na vlasti, potpisao bi tu odluku bez puno razmišljanja. Razlog je veoma jednostavan. Odlasci na more štetni su po zdravlje, prema tome, treba ih zabraniti. Koji debil uopče govori da je more zdravo? Taj je kreten. Tko uopče govori da je hrvatsko more čisto i prelijepo? Taj je lažov i prevarant.
Naime, naše more je sve samo ne čisto, lijepo, privlačno i ugodno, a ako se u njega previše ulazi, može biti itekako štetno po zdravlje konzumenta, a može ga koštati i života. Ljudi me često u zadnje vrijeme zajebavaju i nagovaraju me na stvari koje ne želim. Od godine 1999. zakleo sam se da na more ne idem. Od te je moje zakletve prošlo ravnih 10 godina i još je nisam prekršio, ni ne mislim. E sad, kad me ljudi pitaju zašto ne želim ič, zašto nisam za ekipu, pa kad im pokušam objasniti, ispadam debil, luđak i budala. Dobro, priznajem, savršen nisam, ali me nitko ne može uvjeriti da ulazim u naše more, kojeg valjda ni brača Slovenci ne bi uzeli samo kad bi znali kakvo je zapravo. I onda dolazi do sukoba:
Ljudi: Ideš na more s nama?
Ja: Ne idem.
Ljudi: Zašto?
Ja: Zato jer ne idem.
Ljudi: Aj ne seri, ič češ s nama na more.
Ja: Ojte ljudi u pičku materinu.
Ljudima uistinu nije lako objasniti, a kad se i potrudim, uglavnom me ne razumiju, kao da ne pričam hrvatskim jezikom. Ljudi dragi, na more ne idem, ne želim ič i dok sam živ u to gnjusno prljavo more ne ulazim osim ako me mrtvog, raskomadanog ili kremiranog unutra ne unesete.
Naime, Hrvatska se u zadnjih nekoliko godina u svijetu predstavlja kao zemlja čistog i lijepog mora, što je jako daleko od istine. Ne pada mi na pamet iči na takvo more u kojem plutaju govna, pa kad fino plivam da koje progutam. More nam je redovito bakteriološki vrlo neispravno, mnogo puta se pokazalo da sadrži razne bakterije koje uglavnom dolaze iz ljudskih crijeva. Što zapravo znači da se na mnogim mjestima u samo more izlijeva kanalizacija ili septička jama nekog bogatog kapitalističkog mudonje. No, nije ni to sve, ima još dosta stvari, prilikom hodanja po plaži, treba hodati po vrlo vručem kamenju što nije nimalo ugodan osječaj, jer peče i bocka, a u samom moru može se stati na ježinca, a na samoj plaži na kakvu odbačenu narkomansku iglu te pobrati kakav hepatitis ili sideštinu. Nije ni to sve – na tim istim plažama, umjesto udisanja zdravog svježeg morskog zraka, mogu se udahnuti jedino svježi opojni mirisi kanalizacije i ljudskih fekalija koji se njima šire i uokolo. Ostali opojni miomirisi koji se šire uglavnom se mogu pripisati izrazitoj ne-higijeni ljudi koje na to more idu, kao i ogromne količine smradova krema sa zaštitnim faktorom kojima se ista govna mažu kako ih sunce ne bi speklo. Kad smo več kod sunca, koje nemilosrdno prži svojim ultraljubičastim zrakama po konzumentima naših plaža i mora kroz sve veče ozonske rupe, može se jedino dobiti nekakav maligni karcinom kože i krepat od toga ko stoka u najgorim mukama. Znači, plaže su prljave, smrde, pune su narkomanskih igala, u moru plutaju govna, a ljudi su uglavnom smrdljivi i ne peru se. I ja bi trebao iči na to more? Nema teorije. Zaključak: ako se ide na more, slijedi – proljev, povračanje, odvratne infekcije (raznim bakterijama i virusima), rak kože, sepsa, sol na koži, pijesak u očima i ušima i eventualno razbijena glava ili iskopano oko kad neki slabo odgojeni mulac s kamenčičima radi žabice dok još ima ljudi u moru.
Samo mi još nisu jasni umobolesni ljudi koji iz kontinentalnih krajeva ove države i susjednih država prave stotine kilometara u svojim autima i kamp-prikolicama kako bi došli to more vidjeti i okupati se u njemu.
Jebem ti more i ko se u njemu uopče sjetio kupati. Kupanje u moru štetno je za zdravlje ljudi i stoga ga hitno treba zabraniti, a onog tko se ogriješi o zabranu novčano kažnjavati. Dabogda ga isušili i dabogda došle bijele psine iz tropskih mora i rastjerale sve kupače da nitko više na more ne može iči.

ŽIVJELA JUGOSLAVIJA!!!!!!!

- 06:15 - Komentari (42) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (6)
Travanj 2009 (10)
Ožujak 2009 (7)
Veljača 2009 (7)
Siječanj 2009 (11)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Društveno neprilagođeni pripadnik tvrdolinijaškog komunizma/staljinizma

  • Za sve komuniste, protivnike fašizma, obožavatelje lika i djela Druga Staljina

    LINKOVI ZA LAŽLJIVA KAPITALISTIČKA GOVNA

    Blog.hr
    Forum.hr
    Monitor.hr
    Dnevnik.hr
    Index.hr

    Photobucket
    Luka Ritz (1990-2008) - žrtva kukavičkog premlaćivanja.
    NEKA MU JE VJEČNA SLAVA!

Moji dragi partijski drugovi, borci za običnog čovjeka, protivnici fašizma, kapitalizma i crkve

Nepartijski drugarice i drugovi

Narodni neprijatelji i ostali štetni elementi kojima ćemo suditi kad preuzmemo vlast