Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Velika slava Narodnom heroju Juri L. - JA SAM TITOV PIONIR - Blog.hr

JA SAM TITOV PIONIR

subota, 24.01.2009.

Velika slava Narodnom heroju Juri L.

Drage drugarice i drugovi!!!!!!

Zbog niza drugarske kritike, shvatio sam svoju pogrešku i obrisao posljednji post kao i sve komentare koji su na njemu bili.
Naime, ja kao komunist tvrdolinijaš, u principu ne odustajem od svojih stavova, pa makar mi puškom prijetili i sjekirom za mnom trčali.
No, i ja znam kad prijeđem granice dobrog ukusa, stoga se zahvaljujem drugu Petru na drugarskoj kritici.
Kao ispriku za veliku nepravdu i duševnu bol, odlučih napisati novi post za našeg heroja Juru L. u čast za iznimno djelo koje je učinio i za iznimnu hrabrost koju je za to trebalo imati.

Za sve one kojima to nije poznato, naš sugrađanin Jure L. (Vranjic, 16) u svojem mjestu poznat je kao čovjek iznimne hrabrosti i požrtvovnosti.
Prema riječima ljudi koji ga poznaju, Jure je spasio dvanaestogodišnje dijete od sigurne smrti. Od 30-ak okupljenih, jedino je on imao dovoljno hrabrosti skočiti u hladnu i nabujalu rječicu Jadro i od sigurne smrti izbaviti dijete kojem je malo nedostajalo da polomi kičmu i utopi se.
Kao što se može vidjeti, naš heroj je veliki nedostatak svojih godina nadoknadio iznimnom i velikom hrabrošću da spasi svog malog sugrađanina u nevolji, u činu i maniru kojeg se ni najveći heroj Narodno-oslobodilačke borbe ne bi posramio, a da time nije prezao ni pod cijenu svog vlastitog, mladog života. Zahvaljujuči našem heroju Juri, u njegovom mjestašcu izbjegnuta je ogromna tragedija, i uvjeren sam da su zbog toga svi koji ga poznaju s punim pravom ponosni na njega.
Iako je naš heroj Jure veliki ideološki neprijatelj mene i mojih drugova, treba imati na umu njegovu iznimno djelo i dobrotu što nadilazi sve podjele među ljudima i sve ideologije i što nas čini samo ljudima. Jer ljudski život nema cijenu, a naš heroj Jure je to svojim junačkim činom i dokazao.

Ja i drugovi iz Partije dijelimo stajalište da bi ga za tu ogromnu hrabrost i dobročiniteljstvo i sam Maršal Tito, naš največi velikan, odlikovao največim medaljama za hrabrost i dobra djela.

Još na kraju treba napomenuti nešto i o našem heroju. Kao i sve velike ljude, krase ga iznimna skromnost i poštenje (prema onome što su mi rekli ljudi koji ga poznaju i vole), a izjavio je kako bi to ponovo učinio da treba, bez obzira na bilo kakve okolnosti. Riječ je o sasvim običnom mladiću, u svom mjestu voljenom, u društvu omiljenom. Voljeni sin, unuk i momak, dobar prijatelj, iznimno talentiran za glazbu, buduči estradni umjetnik.

Zbog iznimne hrabrosti i požrtvovnosti, ja i moja matična Komunistička Partija Dugava odlučili smo našeg Juru L. proglasiti za Narodnog heroja i uručiti mu največa odlikovanja za iznimnu hrabrost, požrtvovnost, spašavanje mladog ljudskog života i po cijeni svojeg. Dodijeljujemo mu Medalju za hrabrost, Orden Narodnog heroja i Orden zasluga za narod. Sva ova odlikovanja primit če čim ja i moja Partija preuzmemo vlast.

Želimo našem Heroju Juri dug i sretan život, svu sreču u životu, ljubavnom, prijateljskom, poslovnom, estradnom uz vječne zahvale za dobrotu i vječnu slavu koja če ga, nadamo se, svugdje pratiti.

ŽIVIO NAŠ JURE!!!!!!!!

ŽIVJELI TITO I PARTIJA!!!!!!!!!

- 11:04 - Komentari (21) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (6)
Travanj 2009 (10)
Ožujak 2009 (7)
Veljača 2009 (7)
Siječanj 2009 (11)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Društveno neprilagođeni pripadnik tvrdolinijaškog komunizma/staljinizma

  • Za sve komuniste, protivnike fašizma, obožavatelje lika i djela Druga Staljina

    LINKOVI ZA LAŽLJIVA KAPITALISTIČKA GOVNA

    Blog.hr
    Forum.hr
    Monitor.hr
    Dnevnik.hr
    Index.hr

    Photobucket
    Luka Ritz (1990-2008) - žrtva kukavičkog premlaćivanja.
    NEKA MU JE VJEČNA SLAVA!

Moji dragi partijski drugovi, borci za običnog čovjeka, protivnici fašizma, kapitalizma i crkve

Nepartijski drugarice i drugovi

Narodni neprijatelji i ostali štetni elementi kojima ćemo suditi kad preuzmemo vlast