novigradsko 2008

23.10.2008., četvrtak

KANTATA NA TRSATU

Ovo je prvi poziv. Prije samog koncerta u Rijeci, ponovit ću detalje. Raduje me ovo praćenje darovitih Novigradskog proljeća.

Dragi moji!

Nadam se da ste dobro i da vam dani teku ugodno i fino...

Sigurna sam da ste u akciji što se poslova raznih tiče i ne znate kud ćete sa sobom, pa vam zato ja javljam kud ćete sa sobom (samo pazite molim da taj sob ne bude jako velik i zahtjevan) u nedjelju 30.11.2008.!!

Možda već znate za to, ali svejedno ja vas obaviještavam, jer radi se o našem dragom Alanu Kljaiću kojem sam obećala da ću vas kontaktirati, pa to i činim. Na žalost, nemam sve adrese, šaljem onima koje imam, a vi usmenom predajom dalje...

Dakle, Alan organizira koncert duhovne glazbe koji će se održati u Rijeci, u crkvi Majke Božje Trsatske u nedjelju, 30. 11. 2008. s početkom u 19.00 sati!! Na koncertu će se praizvesti Alanova kantata, te još neka djela, a nastupit će i orguljaši iz njegove glazbene škole Vatroslav Lisinski iz Zagreba, koja je ujedno i organizator i pokrovitelj koncerta. Nastupit će i Ivan - orguljaš koji je bio na zadnjem Novigradskom proljeću s Alanom (svirao je orgulje na početku koncerta u crkvi). Također nastupaju i moja dva zbora - Lira i Josip Kaplan, tamburaški orkestar, ženski zbor iz Karlovca, dječji kvintet Horvat iz Čakovca,....
Na koncert će doći Alanovi prijatelji iz škole, kao i profesori, a jako bi ga veselilo da dođu i svi s Novigradskog proljeća!!!! :o)

Ja se nadam da ste taj dan slobodni i da ćete uspjeti doći!!!

Veliki topli radosni pozdrav od

Doris!! :o)

- 08:13 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

TOP LISTE

Da li dobro brojim ?