novigradsko 2008

12.07.2006., srijeda

Može li Novigradsko proljeće biti tema diplomskog rada?

Nazvao me Damir, onaj koji je vodio dnevnik na Novigradskom proljeću i dao mi odobrenje da ga objavim na ovom blogu, i postavio pitanje iz naslova: "Može li Novigradsko proljeće biti tema diplomskog rada?"
Odmah sam rekao da može i dodao da me to jako raduje.
"Ima li prepreka?"
"Kojih prepreka, Damire?"
"Pa, trebam li neko službeno odobrenje?"
"Dobit ćeš službene izraze radosti i veselja. Znaš da je ekipa u Novigradskom proljeću zainteresirana za promociju i za stručne radove o školi dječjeg stvaralaštva. Hvala ti."
"Ali tek trebam pitati mentoricu jer sam već imao temu diplomskog rada pa bih tražio promjenu."
"Samo ti pitaj. Vrijedi to kao tema."
"A mogu li koristiti i ono što je Hana pisala."
"Ja mislim da možeš, mada je mene molila da ne objavljujem cijeli tekst na blogu dok ne održi drugo predavanje u svojoj edukaciji jer nije sigurna smije li biti javno objavljeno prije izlaganja. Stručni rad, dok ga ne objaviš u nekom časopisu, nije javno objavljivanje pa mislim da će se ona složiti."
"Pitat ću direktno."
"Pitaj."
"Ali, najprije moram pitati mentoricu."
"Pitaj. I javi se."
- 23:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

TOP LISTE

Da li dobro brojim ?