novigradsko 2008

16.01.2006., ponedjeljak

Statistike i top liste

Još se nisam oporavio. Maknuli su statistike po broju tekstova (postova) i po broju komentara.

Koristile su mi kad sam virio na druge blogove. I čudio se ponekad, ali bile su nekakva orijentacija. Objektivna.
Naslovnica, cool lista i almost cool lista su subjektivne. Alternativa naslovnici je subjektivna. Takve i trebaju biti.
Subjektivno se ukidaju objektivne liste. Liste onoga što je bilo lako evidentirati. Broj tekstova i broj komentara.

Sada je, samo privremeno, onemogućeno anonimno komentiranje. Iako je to bila opcija koju je ovaj blog imao kao mogućnost, a neki bloger su sami onemogućavali anonimne komentatore. Mada je i to bilo lako rješivo u našem snalažljivom svijetu. Otvoriš blog, ne koristiš ga uopće, ne pišeš ali možeš komentirati kao registrirani bloger.

Sada je samo, pretpostavljam, tehničko pitanje.

Privremeno je onemogućeno komentiranje anonimnim korisnicima, odnosno onima koji nemaju blog. Mogućnost anonimnog komentiranja bit će ponovo u funkciji tijekom ponedjeljka ili utorka.


No, ja se dobro osjećam jer se nisu sjetili ranije ukinuti top liste.
Jer mi je top lista pomogla da budem redovitiji.
Jer sam gledao kako se polako približavam grupi koja je imala tekstova ili komentara da se nalaze u rangu od prvog do stotog.
I nije me smetalo što sam viđao neke blogove koji su, e da bi ušli na listu, nastojali producirati tekstove ili privlačiti komentare. Najbolji mi je bio blog koji je imao naslov od nekoliko točkica (.....) i na kojem je autor, u jednom danu, ponovio svoj probni tekst tri stotine puta i, vjerojatno, odmah bio visoko pozicioniran, razveselio se i više nije dodavao niti jedan tekst i u vremenu polako gubio svoju poziciju na top listi objavljenih tekstova.
- 17:16 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

TOP LISTE

Da li dobro brojim ?