novigradsko 2008

21.10.2005., petak

Novigradsko 2002

Nekoliko rečenica iz ankete koja nije bila anonimna ali ne označujem ih ni radionicama iz kojih su došle:

Ja mislim da mi imamo nešto u sebi, neki talent, a to nešto mi možemo pružiti drugima da zajedno stvaramo još bolje.

Svatko nadaren tko sa sobom donese nešto zanimljivo iz svoga kraja treba to podijeliti s nama kako bismo napravili nešto lijepo i posebno.

Pa netko može donijeti i jedan predmet koji će postati puno i od toga možemo stvoriti nešto naše, što će nam puno značiti.

Prva asocijacija mi je talent. Mislim da svatko treba donijeti svoj talent kako bi mogao stvarati nešto novo, zajedničko.

Meni rečenica "Donesite svoje da stvaramo naše - i to naopako" govori da donesem svoje znanje te da ga udružim sa znanjem drugih učenika, a dodatak "i to naopako" govori mi da će moje znanje biti usavršeno ako ga donesem ovdje.
.
- 23:49 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

TOP LISTE

Da li dobro brojim ?