novigradsko 2008

12.08.2005., petak

Dnevnik D.T. - 14.o4.2oo5. četvrtak - peti nastavak

Dio poslijepodneva proveo sam u Batiku gdje sam u dogovoru sa voditeljicom radionice iz znatiželje počeo izrađivati batik 35x70 cm. Pomogla mi je i postupak objasnila kolegica sa faksa Martina.


Ekipa iz Skladateljske mi je otpjevala Krovove, moju pjesmu koju je uglazbila Nika Kolarić, učenica osmog razreda.


U vrijeme dok sam oslikavao zid u višenamjenskoj su glazbene radionice održale prezentaciju cd-a koji predstavlja presjek rada svih trideset godina i na kojemu se nalazi 30 pjesama. Nažalost nisam imao priliku držati ga u rukama tako da nešto više o tome ne mogu reći.


Na kraju radnog dana uvježbavao sam sa djecom iz svoje radionice pjesmu Tika Taka koju ćemo izvesti na karaokama:




Tika taka

Sat života kuca nekom sporo nekom brže
Ali Vrijeme uvijek isto ide njemu je svejedno
Ono ne pita za Kišu Sunce Oblak i Planine
Pušta te da smisliš foru plivaj kako znaš u Moru

Baš je lako biti tako ponosan na Tebe
Uvijek si uz mene kada nešto loše krene
Otkucaji srca kažu volim kad me voliš
Volim živim sviram pjevam nikome te ne dam

Uroni u more zaroni u sebe
Udahni duboko poleti visoko

Sat života kuca nekom sporo nekom brže
Ali Vrijeme uvijek isto ide njemu je svejedno
Tika taka tika taka tika taka tika taka tik tak
Tika taka tika taka tika taka tika taka tik tak


Večer je protekla u književnom druženju sa trolistom Majić, Prudeus, Kišević. Nakon toga uslijedilo je natjecanje radionica u pjevanju. Svi su bili odlični, a žiri je proglasio pet pobjednika po raznim kategorijama, jedan od pobjednika bila je Slikovnica koja ju otplivala u etno vode sa Čoban tjera ovčice. Odličnu izvedbu su popratili jakim scenskim nastupom u formaciji klape. Bravo Marija, Sonja, Orjana, Mrki i ostatak ekipe!

- 11:56 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

TOP LISTE

Da li dobro brojim ?