< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Ukupno online

Naslovnica bloga
Komentari da/ne?
Dodaj u favorites

Trenutak kada prestanete razmišljati o novcu vrijedi tog truda.

Hrvoje Prpić


O čemu se tu radi

O novcu, lovi, perju, cashu, kunama i ostalim devizama. Crta vodilja je sljedeća: zašto biste teško radili za svoj novac kad on može teško raditi za vas. Samo treba znati kako.

Savjete, pohvale, prijedloge ili pitanja uputite na e-mail ili na forumu. Hvala.

Sva mišljenja i savjeti na ovom blogu su moji osobni stavovi napisani u najboljoj namjeri, a rezultat su mojeg iskustva, znanja i literature koju čitam. Ja vam želim pomoći, ali u krajnjoj liniji svatko je odgovoran za sebe u svemu pa tako i u novcu.

blog.hr

Knjige koje mi se sviđaju

Retire young retire richNAJbolja knjiga koju sam pročitao o novcu i prva koju sam pročitao iz serije Richdad. Kasnije sam nabavio i ostale, ali ova mi je i dalje broj 1. Otvorila mi je oči i mozak.

E-mythKnjiga za one koji žele stvoriti biznis koji radi za njih, a ne da 24 sata oni rade u njemu.

How to be a billionare Priče i strategije nekoliko milijardera - izuzetno korisne informacije o tome kako su zaista uspjeli i što možemo naučiti od njih (nije sve onako kako piše u novinama)

Screw it let's do itRichard Branson (osnivač Virgina) priča o svom životu i biznisu. Fenomenalno inspirativna knjiga. Teško radite i istovremeno se zabavljajte.

Automatic WealthJako dobra (realna) knjiga za ljude koji se žele obogatiti. Slogan knjige: Bio sam bogat. Bio sam siromašan. Bolje je biti bogat. ( potpisujem :) )

The Richest Man in BabylonKLASIK! Jedna od prvih knjiga na temu bogatstva. Pisana u jednostavnim "biblijskim" pričicama. Super knjiga!

Investiranje I dioSuper knjiga za ulaganje u dionice. Pisana jednostavnim i zabavnim jezikom. Ko blog;)

Investiranje II dio
Million Dollar HabitsMi smo ono što radimo svaki dan. Promijenite to i promjenili ste sve. Fenomenalna knjiga. Želite li uspjeh u karijeri ili vlastitom biznisu - svakako pročitajte i shvatite da UVIJEK radite samo za sebe.


Advanced selling strategiesČovjek je uspio mene zainteresirati za prodaju, a mislio sam da se time bave ljudi koji ne mogu pronaći nikakav drugi posao. Kakva greška! Najbogatiji ljudi su odlični prodavači.

Money Is My FriendSimpa mala knjižica s praktičnim savjetima o novcu.

Ja sam protiv zabranjivanja rada trgovina nedjeljom

Objavljeno u utorak, 15.11.2005. u 19:17.

Jučer je bila "napeta" otvorena emisija na TV-u gdje smo mogli čuti argumenta za i protiv. Ukratko Država je nesposobna provoditi vlastite zakone i onda se predlaže novi zakon koji bi se kao lakše provodio. Zašto im je tako teško utvrditi tko to ne plaća radnike i iskorištava ih? Prvo što mi pada na pamet je da toga ima toliko puno da se ne stigne sve odraditi. Znači kad bi se krenulo odmah bi našli krivce i mogli bi ih kazniti. Samo treba RADITI. Druga stvar je dokazivanje jer radnici se boje progovoriti kako ne bi izgubili posao. Navodno ima 350 tisuća ljudi na burzi koji samo čekaju njihovo mjesto. Međutim iskreno sumnjam u to. Čak i da nema nikoga na burzi kladim se da bi se radnici i dalje bojali prijaviti svog šefa koji krši zakon. Razlog je u tome što smo kukavice i što dozvoljavamo da nas se iskorištava. Nemamo razvijenu građansku svijest. Frka nas je. Stalno nas šopaju sa informacijama kako je situacija loša i mi im vjerujemo.

Istina je sasvim drugačija – većina poslodavaca koje ja poznam (a svaki dan ih upoznajem sve više) tešku muku muči sa pronalaženjem dobrog i kvalitetnog radnika. Ne traži se superman koji bi radio 1.000 sati za 500 kn mjesečno, naprotiv uvjeti su dobri, ali jednostavno nema ljudi. Glavni razlog koji čujem od ljudi je da ne žele raditi kod privatnika jer se tamo fakat radi. Ma da? Stvarno? Kod privatnika nema zajebancije, a? Svi bi radije u neku veliku firmu (državnu ako je ikako moguće!!) koja je "sigurna" i gdje se izgube u masi. Na žalost veliki dio ljudi na burzi nema potrebne kvalifikacije (PC, strani jezik i sl.) a iz prve ruke znam da se neki od njih NE ŽELE obrazovati. I što bi sad trebalo napraviti? Izmisliti radna mjesta za koja ne treba ništa raditi već samo dolaziti na posao?

Rad nedjeljom samo treba biti pošteno organiziran i plaćen. Ako se to može u ZET-u, bolnicama, policiji itd. onda se može i u trgovinama. Znači radnik ne smije raditi svaku nedelju, a ako radi nedjeljom da ima subotu slobodnu i naravno da je to plaćeno više nego ostali radni dani. Nije to nikakav poseban problem, a jedino se sami radnici mogu najviše izboriti za svoja prava. Kada bi svi prestali raditi odjednom bi se brzo našla lova za njih:)

Kazne trebaju biti jako velike, a ne minimalne. U Americi, čitao sam na blogu Hardkapitalizam, imaju posebne drakonske kazne koje mogu dovesti tvrtku u ozbiljne financijske poteškoće. Upravo to i je smisao takvih kazni kako nikome ne bi palo na pamet prekršiti zakon. Kazna kao primjer ostalima. Sjećate se onog slučaja kad je jedan od direkora Nokie (mislim da je bila Nokia) platio ogromnu kaznu zbog prebrze vožnje jer se tamo kazne utvrđuju prema iznosu plaće:) Jako mudro rješenje. Ako netko prevari radnike i državu za 300.000 kn tako što radnicima ne plaća prekovremene sate i rad nedjeljom treba mu lupit kaznu 3.000.000 kn i da vidiš kako bi mu računica odjednom pala u vodu. Na TV-u su naveli njihovu računicu kak oni zmuljaju državu za 300 tis kn, a kazna je 30 tis. Dakle izbaciti te smješne iznose iz zakona i propisati kazne proprocionalne nastaloj šteti. To bi bilo sasvim dovoljno i jednostavno rješenje.

Zanimljivo mi je kako nitko nije predložio umjesto zabrana rada nedjeljom npr. povećati minimalne plaće u trgovini na barem 3.000 kn netto. Baš me zanima kakve bi onda bile reakcije.

Ostali argumenti o tome kako ljudi trebaju biti sa svojom obitelji, kako žene nemaju gdje ostaviti djecu jer vrtići ne rade, itd. itd. su mi smiješni jer i novinari, ugostitelji, doktori i ostala zanimanja godinama rade nedjeljom i nitko se zbog toga ne buni. Što je s njihovim obiteljima? Ne znam, čudno mi je što su se namjerili baš na trgovce. Očigledno su ti trgovci najbezobrazniji prema radnicima, ali onda treba kazniti one koji krše zakon, a ne i one koji uredno plaćaju svojim radnicima veće plaće i daju im slobodan neki drugi dan u tjednu.

Osim toga mi se furamo na turističku zemlju. Ako u Ateni u pola 2 u noći mogu kupiti majicu zašto to ne bi bilo moguće i u Zagrebu? Kome to zaista smetaju otvoreni dućani? Da se razumijemo ja sam protiv bilo kakvog iskorištavanja radnika - ljude treba platiti, ali nemojte mi zabranjivati da radim ako ja to želim!

I još samo jedna sitnica; osobno znam ljude (VSS) koji rade u velikim firmama na običnim poslovima (ne menadžerskim) i rade jako puno prekovremeno i vikendima i ništa im nije plaćeno. Ljudi jednostavno žele napredovati u karijeri i biti najbolji i zato puno rade. I ne pada im na pamet tražiti još love od firme. Ulažu u sebe i svoje obrazovanje, a ako nisu zadovoljni svojom plaćom prodaju se u drugu firmu. Ne boje se da će završiti na burzi. Znate zašto se ne boje? Jer ZNAJU da su dobri radnici.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

21 sitnica koje bih volio da mi je netko objasnio kada sam krenuo u biznis

  • seminar za poduzetnike i one koji to tek žele postati
  • više detalja o seminaru potražite na www.imamnovac.com

LINKOVI

izbor tekstova

Razmjena linkova

Dnevnik nas 2+2
kuzushi
whyowhy
Miss Ann Thropea
biti bolji be better
Linux - bird of prey
Blog pozitivnog utjecaja
Internet zarada forum
moje inovacije

Obračun plaće - update s 1.7.2010

Made by Finesa d.o.o.

Uk. trošak:
Bruto:
1. stup:
2. stup:
Olakšica:
Dodatne o.:
Porez:
% prirez:
Prirez:
Neto:



Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.
Izrada i dizajn: Snd Design. Autorska prava zadržana.