< rujan, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Ukupno online

Naslovnica bloga
Komentari da/ne?
Dodaj u favorites

Trenutak kada prestanete razmišljati o novcu vrijedi tog truda.

Hrvoje Prpić


O čemu se tu radi

O novcu, lovi, perju, cashu, kunama i ostalim devizama. Crta vodilja je sljedeća: zašto biste teško radili za svoj novac kad on može teško raditi za vas. Samo treba znati kako.

Savjete, pohvale, prijedloge ili pitanja uputite na e-mail ili na forumu. Hvala.

Sva mišljenja i savjeti na ovom blogu su moji osobni stavovi napisani u najboljoj namjeri, a rezultat su mojeg iskustva, znanja i literature koju čitam. Ja vam želim pomoći, ali u krajnjoj liniji svatko je odgovoran za sebe u svemu pa tako i u novcu.

blog.hr

Knjige koje mi se sviđaju

Retire young retire richNAJbolja knjiga koju sam pročitao o novcu i prva koju sam pročitao iz serije Richdad. Kasnije sam nabavio i ostale, ali ova mi je i dalje broj 1. Otvorila mi je oči i mozak.

E-mythKnjiga za one koji žele stvoriti biznis koji radi za njih, a ne da 24 sata oni rade u njemu.

How to be a billionare Priče i strategije nekoliko milijardera - izuzetno korisne informacije o tome kako su zaista uspjeli i što možemo naučiti od njih (nije sve onako kako piše u novinama)

Screw it let's do itRichard Branson (osnivač Virgina) priča o svom životu i biznisu. Fenomenalno inspirativna knjiga. Teško radite i istovremeno se zabavljajte.

Automatic WealthJako dobra (realna) knjiga za ljude koji se žele obogatiti. Slogan knjige: Bio sam bogat. Bio sam siromašan. Bolje je biti bogat. ( potpisujem :) )

The Richest Man in BabylonKLASIK! Jedna od prvih knjiga na temu bogatstva. Pisana u jednostavnim "biblijskim" pričicama. Super knjiga!

Investiranje I dioSuper knjiga za ulaganje u dionice. Pisana jednostavnim i zabavnim jezikom. Ko blog;)

Investiranje II dio
Million Dollar HabitsMi smo ono što radimo svaki dan. Promijenite to i promjenili ste sve. Fenomenalna knjiga. Želite li uspjeh u karijeri ili vlastitom biznisu - svakako pročitajte i shvatite da UVIJEK radite samo za sebe.


Advanced selling strategiesČovjek je uspio mene zainteresirati za prodaju, a mislio sam da se time bave ljudi koji ne mogu pronaći nikakav drugi posao. Kakva greška! Najbogatiji ljudi su odlični prodavači.

Money Is My FriendSimpa mala knjižica s praktičnim savjetima o novcu.

Internet bankarstvo

Objavljeno u nedjelja, 05.09.2004. u 20:09.

Nedavno sam čuo da ima blogera (ljudi koji surfaju jel) koji NE koriste internet bankarstvo?!?!? Ne znam, zvučalo mi je nevjerojatno. Za kontrolirat vlastitu lovu ne postoji jednostavniji način - logirate se i to je to. Sve je ko na dlanu. Stanje mog tekućeg računa, stanje ženinog tekućeg računa ;), stanje mog žiro računa, mog deviznog, ženinog deviznog:) stanje u stambenoj štedionici, stanje u fondovima itd... U stvari najvažnije mi je da vidim kad je sjela plaća, povrat poreza, neka provizija, koliko sam potrošio preko kreditne kartice, koliko mi je još kredita ostalo za otplatit i ostale pizdarije da sad sve ne opisujem.

U početku sam štedio vrijeme tako da sam račune plaćao putem internet bakarstva umjesto da čekam na razno-raznim šalterima. Automatski sam štedio i lovu jer su provizije stvarno minimalne.
Onda sam se uljenio i otvorio trajni nalog za sve moguće račune i sada ništa ne plaćam preko internet bankrastva - sve se skida automatski i više ne skupljam račune po kasliću. Tu i tamo nešto sitno platim npr. kad dođe neka lova, a budući sam nježna srca, ponekad uplatim DritoKonju koju pinku na njegov tekući da preživi do kraja tjedna;) i odmah se bolje osjećam.

Osim povremenih plaćanja s internet bankarstvom si i prebacujem lovu u devize odnosno kupujem i prodajem devize. Tečaj je malo nepovoljniji nego u mjenjačnici, ali je zgodno kad npr. dobijem 236,34 kn provizije na žiro račun da si to sve pretvorim u EUR. Kupnja i prodaja udjela u fondovima je također vrlo zgodna opcija koju sam koristio i koja dobro dođe kad imate viška love.

Internet bankarstvo za firmu
Tu je situacija malo drugačija nego za fizičke osobe. Isto ima pregled stanja po svim računima isto se mogu kupovati i prodavati devize, vršit plaćanja u inozemstvo ili naplata iz inozemstva (nalog 14 i nalog 10) itd. Ono što još nema je da se vidi stanje u fondovima (barem ovo bankarstvo koje ja koristim), ali navodno se radi na tome.
Tu je jako zgodno što možete zadavati naloge unaprijed. Npr. 10.09. mi dođe račun od HT-a i piše da ga trebam platiti 21.09. znači za 11 dana. Bio bih glup da račun platim odmah kad ne treba, ali ako zakasnim obračunat će mi zatezne kamate. Onda lijepo odmah ispunim nalog i upišem datum plaćanja (u stručnim krugovima: datum valute) 21.09 i račun bacim u registrator i više ne razmišljam o njemu. Transakcija se provede taj dan. Takvo zadavnje naloga unaprijed je i jeftinije nego da isti dan ispunjavam i plaćam nalog.

S internet bankarstvom ćete odmah vidjeti kad vam lova sjedne na račun. Nema više da vas muljaju i lažu kak su uplatili;) Izvode si sami prinate (umjesto da plaćate njihovu dostavu) i na temelju njih provodite knjiženja.

Koliko to sve košta? Puno manje nego vaše vrijeme i živci provedeni na šalteru.

Za kraj isprobajte svoje internet bankarstvo (za fiz. osobe) i uplatite npr. neku lovu Drito konju (broj tekućeg je na njegovm blogu s desne strane), a zauzvrat on će vas nasmijavati ovakvim tekstovima; pričekajte da se do kraja učita stranica:
Sve moje gospođe
Prodavač mobitela

p.s. bio sam na susretu s blogerima i upoznao se s vrlo dragim ljudima.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

21 sitnica koje bih volio da mi je netko objasnio kada sam krenuo u biznis

  • seminar za poduzetnike i one koji to tek žele postati
  • više detalja o seminaru potražite na www.imamnovac.com

LINKOVI

izbor tekstova

Razmjena linkova

Dnevnik nas 2+2
kuzushi
whyowhy
Miss Ann Thropea
biti bolji be better
Linux - bird of prey
Blog pozitivnog utjecaja
Internet zarada forum
moje inovacije

Obračun plaće - update s 1.7.2010

Made by Finesa d.o.o.

Uk. trošak:
Bruto:
1. stup:
2. stup:
Olakšica:
Dodatne o.:
Porez:
% prirez:
Prirez:
Neto:



Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.
Izrada i dizajn: Snd Design. Autorska prava zadržana.