< kolovoz, 2004 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Ukupno online

Naslovnica bloga
Komentari da/ne?
Dodaj u favorites

Trenutak kada prestanete razmišljati o novcu vrijedi tog truda.

Hrvoje Prpić


O čemu se tu radi

O novcu, lovi, perju, cashu, kunama i ostalim devizama. Crta vodilja je sljedeća: zašto biste teško radili za svoj novac kad on može teško raditi za vas. Samo treba znati kako.

Savjete, pohvale, prijedloge ili pitanja uputite na e-mail ili na forumu. Hvala.

Sva mišljenja i savjeti na ovom blogu su moji osobni stavovi napisani u najboljoj namjeri, a rezultat su mojeg iskustva, znanja i literature koju čitam. Ja vam želim pomoći, ali u krajnjoj liniji svatko je odgovoran za sebe u svemu pa tako i u novcu.

blog.hr

Knjige koje mi se sviđaju

Retire young retire richNAJbolja knjiga koju sam pročitao o novcu i prva koju sam pročitao iz serije Richdad. Kasnije sam nabavio i ostale, ali ova mi je i dalje broj 1. Otvorila mi je oči i mozak.

E-mythKnjiga za one koji žele stvoriti biznis koji radi za njih, a ne da 24 sata oni rade u njemu.

How to be a billionare Priče i strategije nekoliko milijardera - izuzetno korisne informacije o tome kako su zaista uspjeli i što možemo naučiti od njih (nije sve onako kako piše u novinama)

Screw it let's do itRichard Branson (osnivač Virgina) priča o svom životu i biznisu. Fenomenalno inspirativna knjiga. Teško radite i istovremeno se zabavljajte.

Automatic WealthJako dobra (realna) knjiga za ljude koji se žele obogatiti. Slogan knjige: Bio sam bogat. Bio sam siromašan. Bolje je biti bogat. ( potpisujem :) )

The Richest Man in BabylonKLASIK! Jedna od prvih knjiga na temu bogatstva. Pisana u jednostavnim "biblijskim" pričicama. Super knjiga!

Investiranje I dioSuper knjiga za ulaganje u dionice. Pisana jednostavnim i zabavnim jezikom. Ko blog;)

Investiranje II dio
Million Dollar HabitsMi smo ono što radimo svaki dan. Promijenite to i promjenili ste sve. Fenomenalna knjiga. Želite li uspjeh u karijeri ili vlastitom biznisu - svakako pročitajte i shvatite da UVIJEK radite samo za sebe.


Advanced selling strategiesČovjek je uspio mene zainteresirati za prodaju, a mislio sam da se time bave ljudi koji ne mogu pronaći nikakav drugi posao. Kakva greška! Najbogatiji ljudi su odlični prodavači.

Money Is My FriendSimpa mala knjižica s praktičnim savjetima o novcu.

Paretovo načelo - pravilo 20/80

Objavljeno u utorak, 24.08.2004. u 07:33.

Vilfredo Pareto je bio ekonomist. Ideeeeeeeš stari! On je skužio da 20% ljudi (bogataša) ima 80% bogatstva. Čovjek se bavio istraživanjem tko ima kolko love. Jebote da je živio u Hrvatskoj možda bi sad učili o pravilu 1/99 ? No nema veze. Kao i sva "pravila" i ovo se rastegnulo na sva moguća područja ljudskog djelovanja pa tako imamo da 20% vaših kupaca predstavlja 80% vaših prihoda, 20% vašeg vremena donosi 80% novaca itd. Možete i sami izmisliti koji primjer ja ću se zaustaviti kod vremena.

Trebate skužiti koje su to vaše aktivnosti koje donose najviše novaca i onda se što više vremena posvetiti njima. Ako na poslu imate 10 zadataka, a potencijalno samo jedan ili dva zadatka imaju značajan doprinos vašoj firmi (npr. pronalaženje novog kupca ili dobavljača) onda biste trebali najviše vremena trošiti na to jer to donosi najviše zarade. Na taj način postajete vrijedan radnik. Odjebite gluposti i skoncentrirajte se na ono što je zaista važno. Ako niste sigurni pitajte svog šefa. To je pitanje koje morate riješiti a glasi: Zašto me plaćaju? Za što me plaćaju? Koji je moj najvažniji i najvrijedniji posao. Kada počnete razmišljati na taj način ubrzo shvaćate zašto škvadra iz marketinga obično ima puuuuno više love nego ekipa iz proizvodnje. U proizvodnji su strojevi i radnici koji obavljaju jednostavne poslove, a u marketingu su face koje prodaju i ostvaruju zaradu. Svakako se probajte ubaciti na neko mjesto gdje možete svojim radom zaraditi/uštedjeti firmi više para i onda to naravno spomenuti odgovornim osobama.

Moja je nekakva romantičarska ideja da cijela Hrvatska bude u tih 20%. Zašto ne? Još uvijek ima dovoljno ljudi na svijetu da budu u ovih drugih 80% :) A ako nekoga slučajno ulovi grižnja savjesti jer eto on ima para, a drugi nemaju - super. Daj im svoju lovu i odmah ćeš se bolje osjećat. Problem je kad ih sažaljevaš, a nemaš para i nemožeš ništa napraviti. Pobrini se za novac, a on će se pobrinuti za ostalo.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

21 sitnica koje bih volio da mi je netko objasnio kada sam krenuo u biznis

  • seminar za poduzetnike i one koji to tek žele postati
  • više detalja o seminaru potražite na www.imamnovac.com

LINKOVI

izbor tekstova

Razmjena linkova

Dnevnik nas 2+2
kuzushi
whyowhy
Miss Ann Thropea
biti bolji be better
Linux - bird of prey
Blog pozitivnog utjecaja
Internet zarada forum
moje inovacije

Obračun plaće - update s 1.7.2010

Made by Finesa d.o.o.

Uk. trošak:
Bruto:
1. stup:
2. stup:
Olakšica:
Dodatne o.:
Porez:
% prirez:
Prirez:
Neto:



Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.
Izrada i dizajn: Snd Design. Autorska prava zadržana.