< kolovoz, 2004 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Ukupno online

Naslovnica bloga
Komentari da/ne?
Dodaj u favorites

Trenutak kada prestanete razmišljati o novcu vrijedi tog truda.

Hrvoje Prpić


O čemu se tu radi

O novcu, lovi, perju, cashu, kunama i ostalim devizama. Crta vodilja je sljedeća: zašto biste teško radili za svoj novac kad on može teško raditi za vas. Samo treba znati kako.

Savjete, pohvale, prijedloge ili pitanja uputite na e-mail ili na forumu. Hvala.

Sva mišljenja i savjeti na ovom blogu su moji osobni stavovi napisani u najboljoj namjeri, a rezultat su mojeg iskustva, znanja i literature koju čitam. Ja vam želim pomoći, ali u krajnjoj liniji svatko je odgovoran za sebe u svemu pa tako i u novcu.

blog.hr

Knjige koje mi se sviđaju

Retire young retire richNAJbolja knjiga koju sam pročitao o novcu i prva koju sam pročitao iz serije Richdad. Kasnije sam nabavio i ostale, ali ova mi je i dalje broj 1. Otvorila mi je oči i mozak.

E-mythKnjiga za one koji žele stvoriti biznis koji radi za njih, a ne da 24 sata oni rade u njemu.

How to be a billionare Priče i strategije nekoliko milijardera - izuzetno korisne informacije o tome kako su zaista uspjeli i što možemo naučiti od njih (nije sve onako kako piše u novinama)

Screw it let's do itRichard Branson (osnivač Virgina) priča o svom životu i biznisu. Fenomenalno inspirativna knjiga. Teško radite i istovremeno se zabavljajte.

Automatic WealthJako dobra (realna) knjiga za ljude koji se žele obogatiti. Slogan knjige: Bio sam bogat. Bio sam siromašan. Bolje je biti bogat. ( potpisujem :) )

The Richest Man in BabylonKLASIK! Jedna od prvih knjiga na temu bogatstva. Pisana u jednostavnim "biblijskim" pričicama. Super knjiga!

Investiranje I dioSuper knjiga za ulaganje u dionice. Pisana jednostavnim i zabavnim jezikom. Ko blog;)

Investiranje II dio
Million Dollar HabitsMi smo ono što radimo svaki dan. Promijenite to i promjenili ste sve. Fenomenalna knjiga. Želite li uspjeh u karijeri ili vlastitom biznisu - svakako pročitajte i shvatite da UVIJEK radite samo za sebe.


Advanced selling strategiesČovjek je uspio mene zainteresirati za prodaju, a mislio sam da se time bave ljudi koji ne mogu pronaći nikakav drugi posao. Kakva greška! Najbogatiji ljudi su odlični prodavači.

Money Is My FriendSimpa mala knjižica s praktičnim savjetima o novcu.

Novac je uzrok sveg zla (ali ga ipak ubacite u našu škrabicu)

Objavljeno u srijeda, 18.08.2004. u 23:58.

Joj kak mene to može ispizdit pa to je nevjerojatno. Govore ti kak novac kvari ljude i onda te žicaju da im ga daš. Mislim stvarno se super brinu za nas. Da se slučajno ne pokvarimo???
Recite nekome u društvu da želite puno novaca, da želite biti bogati. Kakva je reakcija? Najčešće će se svi složiti da bi im trebalo "malo" više love, ali ne "previše". Svi se odjednom pretvaraju u skromne ljude, a vi maltene ispadate pohlepna budala kojem je novac najvažnija stvar u životu. Ukoliko to još ozbiljnim glasom ponovite moglo bi se dogoditi da vas odmah proglase lošom osobom.
Od kuda takav negativan stav prema novcu? Ili bolje rečeno ljubomora i zavist prema onima koji ga imaju hrpu ili ga žele imati? Ja fakat ne znam, valjda nam je to urođeno.

Međutim ono što znam je da sa takvim negativnim stavom nećete baš imati puno novaca. Osobno mislim da su bogati ljudi u stvari super osobe i novac je samo nagrada za njihov trud. Oni otvaraju nova radna mjesta, izmišljavaju nove proizvode, pokreću cijelo društvo naprijed. Omogućavaju nama običnim ljudima da si priuštimo stvari koje su prije imali samo rijetki pojedinci; poput auta ili televizora, računala...i za to su nagrađeni s puno novaca. Naravno svako pravilo ima iznimaka i nemojte me sada zasipati s Kutlom, Sadamom, Bin-čokoladenom i sličnim "bogatašima". Bolesnika ima svugdje, bogataši nisu izuzetak samo su možda malo zanimljiviji od bolesnika siromaha za koje nitko nikada nije čuo.

Za mene je novac super stvar, uzrok dobrih i plemenitih stvari. Kao klinac vjerovao sam u čuda i mistične moći, a sad znam da novac većinu toga može i ostvariti:))))) Novac jednostavno čini čuda! Nažalost mentalne prepreke koje imam(o) su velika kočnica i trebamo ih se što prije osloboditi. Uvjerenja da je novac loš, da kvari ljude i sl. držat će nas siromašnima cijeli život bez obzira koliko se mučili da ga zaradimo.

U principu svatko će imati onoliko novaca koliko iznutra osjeća za sebe da vrijedi. Ako je to malo imat će malo novaca i obrnuto. Ovo bi moglo objasniti zašto neki ljudi imaju puno novaca iako ste vi pametniji i sposobniji od njih, Nije sve u vezama i štelama i upucavanju onima iznad sebe. Jako je važno to samopoštovanje.

Prije će deva proći kroz ušicu igle nego bogataš u kraljevsto božje.

Moram se još malo osvrnuti na ovakve bisere. Mislim kome to prodaju spiku? I to Crkva koja je najveći bogataš u državi? Koliko je ono radnih mjesta Crkva otvorila s tom lovom? Nemojte me nasmijavati. To su opet one fore da vi ostanete siromašni i šatro sretni, a oni će uzeti lovu. Kak će onda oni ući u kraljevstvo božje? Ili se oni žrtvuju radi nas? Kao da čitam rečenice Alan Forda. Nije Crkva izuzetak i druge religije će naglasiti vrijednost duhovnog i umanjiti vrijednost ovog prolaznog, materijalnog, ali NIKADA baš NIKADA neće odbiti vaš novac. Zanimljivo zar ne?

Ja vjerujem da Bog želi da ja budem bogat i da imam puno novaca. Zašto bi Bog želio da ja budem siromašan? Da li bi vi željeli da vaša djeca budu bogata ili siromašna?

Da se razumijemo, ja jesam za to da ljudi daju donacije i vjeruju u Boga, nisam materijalista, nije mi novac najvažnija stvar na svijetu, ljubav mi je recimo puno važnija, zahvalan sam na onome što imam, ali jebemu želim i normalan život. Život bez osjećaja krivnje jer imam kuću, super auto, jer mogu putovati po svijetu itd. itd.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

21 sitnica koje bih volio da mi je netko objasnio kada sam krenuo u biznis

  • seminar za poduzetnike i one koji to tek žele postati
  • više detalja o seminaru potražite na www.imamnovac.com

LINKOVI

izbor tekstova

Razmjena linkova

Dnevnik nas 2+2
kuzushi
whyowhy
Miss Ann Thropea
biti bolji be better
Linux - bird of prey
Blog pozitivnog utjecaja
Internet zarada forum
moje inovacije

Obračun plaće - update s 1.7.2010

Made by Finesa d.o.o.

Uk. trošak:
Bruto:
1. stup:
2. stup:
Olakšica:
Dodatne o.:
Porez:
% prirez:
Prirez:
Neto:



Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.
Izrada i dizajn: Snd Design. Autorska prava zadržana.