< kolovoz, 2004 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Ukupno online

Naslovnica bloga
Komentari da/ne?
Dodaj u favorites

Trenutak kada prestanete razmišljati o novcu vrijedi tog truda.

Hrvoje Prpić


O čemu se tu radi

O novcu, lovi, perju, cashu, kunama i ostalim devizama. Crta vodilja je sljedeća: zašto biste teško radili za svoj novac kad on može teško raditi za vas. Samo treba znati kako.

Savjete, pohvale, prijedloge ili pitanja uputite na e-mail ili na forumu. Hvala.

Sva mišljenja i savjeti na ovom blogu su moji osobni stavovi napisani u najboljoj namjeri, a rezultat su mojeg iskustva, znanja i literature koju čitam. Ja vam želim pomoći, ali u krajnjoj liniji svatko je odgovoran za sebe u svemu pa tako i u novcu.

blog.hr

Knjige koje mi se sviđaju

Retire young retire richNAJbolja knjiga koju sam pročitao o novcu i prva koju sam pročitao iz serije Richdad. Kasnije sam nabavio i ostale, ali ova mi je i dalje broj 1. Otvorila mi je oči i mozak.

E-mythKnjiga za one koji žele stvoriti biznis koji radi za njih, a ne da 24 sata oni rade u njemu.

How to be a billionare Priče i strategije nekoliko milijardera - izuzetno korisne informacije o tome kako su zaista uspjeli i što možemo naučiti od njih (nije sve onako kako piše u novinama)

Screw it let's do itRichard Branson (osnivač Virgina) priča o svom životu i biznisu. Fenomenalno inspirativna knjiga. Teško radite i istovremeno se zabavljajte.

Automatic WealthJako dobra (realna) knjiga za ljude koji se žele obogatiti. Slogan knjige: Bio sam bogat. Bio sam siromašan. Bolje je biti bogat. ( potpisujem :) )

The Richest Man in BabylonKLASIK! Jedna od prvih knjiga na temu bogatstva. Pisana u jednostavnim "biblijskim" pričicama. Super knjiga!

Investiranje I dioSuper knjiga za ulaganje u dionice. Pisana jednostavnim i zabavnim jezikom. Ko blog;)

Investiranje II dio
Million Dollar HabitsMi smo ono što radimo svaki dan. Promijenite to i promjenili ste sve. Fenomenalna knjiga. Želite li uspjeh u karijeri ili vlastitom biznisu - svakako pročitajte i shvatite da UVIJEK radite samo za sebe.


Advanced selling strategiesČovjek je uspio mene zainteresirati za prodaju, a mislio sam da se time bave ljudi koji ne mogu pronaći nikakav drugi posao. Kakva greška! Najbogatiji ljudi su odlični prodavači.

Money Is My FriendSimpa mala knjižica s praktičnim savjetima o novcu.

Imate li plan za svoj novac?

Objavljeno u četvrtak, 12.08.2004. u 22:53.

Ako nemate sad je pravo vrijeme da napravite jedan. Ljudi oko mene nemaju nikakav plan odnosno plan je valjda potrošiti što prije?? Ukoliko odvojite malo vremena i napravite nekakav plan (popis želja) i to negdje zapišete, može i u excel, šanse su velike da ćete ga i ostvariti.

1) što biste napravili kad bi ste sad dobili/zaradili 100 kn? Što biste napravili s tim novcem?
2) Sa 1.000 kn ?
3) 10.000 kn ?
4) 100.000 kn ?
5) 1.000.000 kn ?
Vjerujem da odluka ne bi bila ista u svim slučajevima. Ukoliko ste već počeli štedjeti i skupili neki novac što dalje planirate učiniti s njim? Vaš novac će sve više i više rasti i bilo bi dobro znati koji je sljedeći korak. Ja sam sebi zacrtao da prvo vratim kredit za stan.

Osim toga nije loše niti odrediti si iznos koji želite dostići i kroz koje vremensko razdoblje. Slobodno malo nabrijte svoje planove jer kako će vrijeme prolaziti to ćete biti sve pametniji i novac će privući novi novac. Znate ono i Bog sere na veliku hrpu? E to je upravo to. Kad jednom napravite dobar plan više nikad se nećete pitati: kaj da radim s novcem. Ne biste vjerovali, ali puno ljudi se upravo to pita. Vjerojatno je i to jedan od razloga popularnosti ovog bloga (postao je cool! :)). Ljudi imaju novac, ali ne znaju što bi s njime, nemaju ideju, plan. Zato se vi unaprijed pripremite jer kad novac dođe neće se dugo zadržati ako ste nespremni.

Jednom sam gledao na televiziji jednu emisiju, mislim da je to bio Dr. Phil ili Oprah? nemaveze. Uglavnom rekli su da kada bi danas ovog trenutka SVI bogataši na svijetu podjelili svoj novac svim ljudima tako da svi imamo isti iznos, za cca 5 godina bi bogataši opet bili bogati, a siromašni opet siromašni. Slučajnost? Ne bih rekao. Ja sam u stvari duboko uvjeren u to. Koliko je samo ljudi dobilo na lotu i bankrotiralo za par godina? Katastrofa!
Uglavnom meni je veliko zadovoljstvo gledati kako se hrpica povećava, a vama? Točnije trenutno gledam kako se dugovi smanjuju, ali to je to!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

21 sitnica koje bih volio da mi je netko objasnio kada sam krenuo u biznis

  • seminar za poduzetnike i one koji to tek žele postati
  • više detalja o seminaru potražite na www.imamnovac.com

LINKOVI

izbor tekstova

Razmjena linkova

Dnevnik nas 2+2
kuzushi
whyowhy
Miss Ann Thropea
biti bolji be better
Linux - bird of prey
Blog pozitivnog utjecaja
Internet zarada forum
moje inovacije

Obračun plaće - update s 1.7.2010

Made by Finesa d.o.o.

Uk. trošak:
Bruto:
1. stup:
2. stup:
Olakšica:
Dodatne o.:
Porez:
% prirez:
Prirez:
Neto:



Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.
Izrada i dizajn: Snd Design. Autorska prava zadržana.