Danas jesi, sutra možda i ne..

ća radi radni čovik

tjedan dana radim..
sad sam si sva važna..;)
al jebemu mater,
nikak dočekat jebenu plaću!!!
već sam si ostavila par "sitnica"
koje ću uzeti kad sjedne..
he-he..
zexy potkošuljica = 199,00 kn.
o, da..
al je prejebena..
i imam popust.
koji nije vrijedan spomena
na tu cifru,
al šta'š..
može se nositi i kao majica,
nebi se skontalo,
samo što ja nisam jedna od "onih"..
jebiga..

naravno da ne može biti sve savešeno,
naravno da mora biti jedna krmača
koje je glupa ko kurac,
blago rečeno..
a znam ju od prije..
žali bože jednog sexa,
kad završi tako..
rođenjem stvorenja
kojem se gadi i popušit kurac frajeru
s kojim je godinama..
bi ti dobila kurca od mene.. neee..

ta se ameba zamjerila svima..
iskreno,
meni ju je bilo žao..
al stvarno je.
dok nije počela šefovat.
o majkicu ti jebem..
letit ćeš ti odande i prije plaće!
ona nije zadovoljna šljakom,
a završila je pedikersku trogodišnju školu,
uz koju bi imala plaću od 1200, 1300..
i čistila bi noge babama.
ona smatra da se prema njoj ponašaju
kao da je na praksi..
ona smatra da ne treba usisat i prebrisat radnju..
ona smatra da ne treba oprat izloge..
pa jebemu mater,
rekla bi ti da se zaposliš ko kurva,
a ni za to nisi sposobna..
a ako možeš i bez love,
goni se u kurac i
prepusti mjesto nekom kom je potrebno..
nekom ko bi si platio fax sa tom lovom,
prehranio se..
krmačo jedna..
neki dan sam ju natjerala da gleda kak se usisava..
morala je hodat zamnom i buljit u svaki pokret.
jel mi ju je žao?
a-a..
ni malo.
bila sam fina prema njoj
dok mi gazdarica nije rekla da
ne dopuštam takve stvari.
a s obzirom kakva sam,
i sad sam pun kurac draga..
jadno detešce nezna kakva mogu bit.
nezahvalna je,
bahata,
razmažena,
drska..
a k tome još i priglupa..
kombinejšn i pol.
za popizdit.
kak sam se ja mogla uklopit,
kak sam im ja svima draga,
a ne trebam govorit kakva sam..?

jebe mi se.
meni je super,
volim otići na posao,
nije mi teško.
eto,
sam nikak da dočekam lovu..
a i to će.

a frend?
(zvat ćemo ga "frend")
nije dobro..
nije dobro uopće.
krenuo me poljubiti u subotu.
izmaknula sam se..
i okrenula to sve na šalu.
loše je ispalo.
nisam se snašla.
i šta sad?
neznam..
stvarno neznam.

sa švabom se neću naći.
ne da se bojim,
nego mi se jednostavno neda komplicirat život,
ako je napokon sve ok.

a u subotu sam se napila ko prase..
s kim?
s blondie.
neam pojma kak sam s njom završila..
neznam ni s kim sam krenula van.
neznam ni gdje sam bila.
neznam ni ko me kući dovezao..
znam samo da mi ujutro
pod prozorom bilo rigotine ko u priči..
i da mi je jutro bilo u pol 9 navečer.
starci nisu ništ rekli,
sam su me poslali da počistim..

idem se depilirat.

10.07.2006. u 19:34 | 7 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Život na ovom planetu. Da znate, onaj prethodni je bio mnogo bolji:)


Evo, odlučila sam stavit jedan link.. Puno macana!!:)
Homofobi dalje!!:)

MySpace Layouts

MySpace Layouts






MySpace Layouts

MySpace Layouts




MySpace Layouts

MySpace Layouts





layout for myspace

layout for myspace





Myspace layouts

Myspace layouts