Filmovi koji su promenili moj život

29.11.2005., utorak

Carrie

Godina: 1976
Režija: Brian De Palma
Uloge: Sissy Spacek, John Travolta, Piper Laurie
Žanr: Horor
Zemlja: SAD
Siže: Nikada neću zaboraviti dan kada sam prvi put gledao ovaj film. Bilo je to u leto 1989. u Biogradu na moru (sad zvučim kao Bane iz "Grlom u jagode", ali ajde), u prizemlju hotela je postojala (a možda još uvek i postoji) hala u kojoj je stajao televizor. Bilo je prilično kasno (oko 23:30), u hali svega par entuzijasta; odraslih ljudi i ja balavac od svojih 10 godina zajedno sa njima. Šta da vam kažem, bukvalno sam se nakon filma bojao popeti uz stepenice strahujući da iza ćoška na mene ne vreba Carrie sa svojim urokljivim očima. Stari mi je posle govorio da sam te noći nešto i buncao u snu, ali to ne mogu da potvrdim...
Elem, film je naizgled obična priča o životu jedne prosečne američke tinejdžerke. Sissy Spacek u ulozi Carrie, jednostavno je neponovljiva. Scena koja se ne zaboravlja, svakako je ona kada Carrie biva proglašena za kraljicu maturske večeri. U trenutku dok se na bini, sijajući od sreće, zahvaljuje ljudima koji su glasali za nju, glavni negativac u filmu koga glumi John Travolta sa vrha bine poliva punu kofu svinjske krvi direktno na Carrienu glavu. Trenutak u kome ona ćutke stoji na bini ulepljena krvlju i svojim očima punim užasa samo fiksira lica koja joj se posprdno smeju i prstima upiru na nju, apsolutno je jeziv. U tom momentu njena granica tolerancije puca i ona od maturske zabave napravi krvavi pir.

- 17:34 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ovo je blog posvećen pre svega ljubiteljima sedme umetnosti, onima koji se ježe na miris celuloida pomešanog sa vonjom preprženih kokica.
Predstavljam filmove koji su obeležili moj, ne baš više tako kratak (26) životni vek. Svaki vaš komentar i više je nego dobro došao.
Ukoliko uspem bar nekoga zaintrigirati svojim filmskim predlozima, moja će misija biti ispunjena:)

Linkovi