Filmovi koji su promenili moj život

04.11.2005., petak

Diplomac

Godina: 1967
Režija: Mike Nichols
Uloge: Dustin Hoffman, Anne Bancroft, Katharine Ross
Žanr: Komedija
Zemlja: SAD
Siže: Ovo je jedan od onih filmova kojima se uvek sa radošću vraćam, a imam osećaj da mi nikada neće dosaditi. Simpatična priča o tek diplomiralom mladiću koji se nalazi na prekretnici života. Tatino i mamino jedinče umesto da odaber pravac kojim će dalje u životu,odlučuje da se počasti sa nekoliko "neaktivnih" meseci koje će provesti plutajući na madracu svog bazena i uz čašu hladnog pića duboko razmisliti o svemu. I tada se pojavljuje ona..., femme fatale glavom i bradom. Gđa Robinson. Dok pišem ovo već mi u glavi svira standard Simona & Garfunkela: " …And here's to you, Mrs. Robinson,
Jesus loves you more than you will know.
God bless you, please, Mrs. Robinson.
Heaven holds a place for those who pray,
Hey, hey, hey..."

- 13:56 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ovo je blog posvećen pre svega ljubiteljima sedme umetnosti, onima koji se ježe na miris celuloida pomešanog sa vonjom preprženih kokica.
Predstavljam filmove koji su obeležili moj, ne baš više tako kratak (26) životni vek. Svaki vaš komentar i više je nego dobro došao.
Ukoliko uspem bar nekoga zaintrigirati svojim filmskim predlozima, moja će misija biti ispunjena:)

Linkovi