noid

blog bez identiteta...nešto kao i ja

24.04.2005., nedjelja

.

Zašto na početku svake potencijalne veze ja imam takav neki feeling poput tjeskobe. Odmah mi je na pameti kako da prekinem tu vezu kada za to dođe vrijeme i što ću sada morati mijenjati, kako od početka igrati fair play pa da kada prekinemo ja i ona nebudemo ostali na ratnoj nozi.... Znam da je to iracionalno i da nema veze sa stvarnim stanjem stvari jer te cure nikada nisu bile loše, nikada nisu bile oštrokondže i slično. Neznam čak ni zašto svaki put mislim da će ta veza dočekati kraj, možda je baš to ta veza koja će potrajati do kraja života. Često se pitam ima li to veze sa time što su moj starci rastavljeni i sa time što ja ne poznajem direktno neki par (tu mislim na starije ljude iz bliže rodbine i eventualno neke poznanike) koji je sretan. Nisu se svi rastali ali nemogu reći da imaju neku posebnu sreću jedno s drugim. Zašto?

Da li su vulkanci zapravo ljudi? Neznam da li je taj lik koji je smislio Star Trek smislio i vulkance.

Ući u ozbiljnu vezu/brak bez onog pravog osjećaja je horor/zločin!
Kažu taj pravi osjećaj se prepozna!
Prepoznao sam ga nekoliko puta!
Svaki put sam bio u krivu!
Postoji li?
- 13:44 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv