noid

blog bez identiteta...nešto kao i ja

30.03.2005., srijeda

.

Fakat kad krene krivo onda ide krivo. Udarci koji pojedinačno nebi bili jaki postanu prejebeno jaki kad ti se više njih desi u kratkom periodu. Ok gura se ali koliko jos? Već dugo nisam bio sa svim stvarima na ok, baš da sve štima. Nekad se pitam hoće li ikada.
- 18:54 - Komentari (1) - Isprintaj - #

.

I CAN DREAM, I CAN DREAM
I CAN DREAM THAT I'M SOMEONE ELSE
I CAN LOVE, I CAN LOVE
I CAN LOVE - WHOA - I CAN LOVE SOMEONE ELSE
(skunk anansie - paranoid and sunburnt - i can dream)

BUT I CAN'T, BUT I CAN'T
BUT I CAN'T SKIN MY LIFE
NO I CAN'T, NO I CAN'T
NO I CAN'T FEEL GOOD WITH MY SOUL

SO I SCREAM, SO I SCREAM
SO I SCREAM FROM PAIN MY BRAIN GIVES ME
AND I CAN'T, AND I CAN'T
AND I CAN'T JUST GO AWAY
(improvizacija)
- 02:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

23.03.2005., srijeda

tražim iskusnog savjetodavca

Hoće li netko taj posao. Koliko vidim oko sebe sve je prepuno onih koji su tako dobri u davanju savjeta, koji znaju bar nekoliko osoba koji su postupili protivno tom savjetu i umrli u najgorim mukama.

Evo da neumerm u najgorim mukama ima netko savjet kako da nebudem ovako tmuran? Pa vidi mi blog, jebote sve neke sumorne teme, sve neki bedovi, ko će to čitat. Nisam balašević pa da znam to sročiti tako da te tako rastužim da uživaš dok plačeš i dok te boli. Možda ipak da prijeđem na svjetlije teme, samo hmmm fikcija mi neide baš najbolje. Science fiction da, ali i on bi bio tmuran. No ajde to se prodaje dobro.

Pomislio sam da će mi proljeće pomoći, da će mi to malo razvedriti misli ali nije. No nije proljeće krivo, naprosto ono što sam mislio da će se početi dešavati dolaskom proljeća nije ostvareno. Bio sam preoptimističan i ljudi su me kao i do sada razočarali. Ali dobro uz ovakvo mračno gledanje i doživljavanje svijeta i nije tako teško biti optimističan. Pitam se da li službe koje se igraju skrivača čitaju moj blog. Da nebi ja slučajno popizdio ko onaj klinjo u oh tako divnoj Americi koji je eto igrao Doom u svojoj školi. Samo se pitam koji je to nastavak Doom-a bio, možda Doom 23, 51, 113? Imao je kolko sam čuo 9 vrsta oružja ili sam krivo čuo no pitam se da li će i u ostalim verzijama ostati limit na 9 oružja po igraču. ŠBBKBB da je imao BFG (Big Fuckin' Gun)? Možda me čitaju, vidjeli zbediran blog/tip, možda i on popizdi pa počne da se igra Doom-a po danu. No sumnjam da ću to ikada napraviti jer meni je poanta što manje biti čovjek.
- 01:21 - Komentari (1) - Isprintaj - #

22.03.2005., utorak

Opet post koji nije za čitanje

Pitam se jesam li ja depresivan. Da sam u US možda bi već imao svog psihijatra koji bi mi rekao što to nevalja samnom. Ovako meni se čini da svašta nevalja samnom, a sve mi nekako vuče na depresiju. Odem van, bude mi super i onda sam u kurcu. I to ne obično u kurcu, nego ono, stisnut mi želudac, ma baš sranje.

I tako buljim u ekran, razmišljam ali u krivom smjeru. Legnem da čitam pa opet odem u krivom smjeru sa mislima, poremećaj koncentracije valjda. Kad spavam onda je dobro, snovi su mi dobri jer nikada još nisam sanjao depru, a kad bi ličilo na moguću depru probudim se, odem popit vode, legnem, zaspem i opet dobri snovi. Jebote možda bi trebao spavati do smrti.


- 01:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #

07.03.2005., ponedjeljak

kila bijesa samo 5 kuna

Prodajem svoj bijes. Neznam kako ćemo obaviti transfer toga ako netk opoželi kupiti isti ali eto oću ga se riješit. Neznam šta mi je ali zadnja dva dana imam toliko adrenalina u sebi da to nije normalno. Čak nije pomoglo ni fizičko uništavanje tj. trčanje pa kad to ne pomogne onda vježba, pa kad ni to ne pomogne onda raspali muziku na vokmenu i opet udri skakat...ništa. Budan sam, radim nešto drugo, ne mislim na ništa što mislim da bi me razjebalo pa opet isto. Idem dalje piskarat nešto za posao pa me možda smiri. Ako to ne pomogne sutra idem vidjeti koliko košta ona boksačka vreća.
- 01:40 - Komentari (2) - Isprintaj - #

01.03.2005., utorak

sport sport sport sport

Evo bio sam jučer u teretani i danas se baš dobro osjećam. Mišići zatežu, danas opet jedna sportska aktivnost, ma super. Odluka je pala na ponedjeljak, srijedu i petak u teretani, a utorak i četvrtak trčanje i još neki sport koji padne. Evo recimo badminton je popularan i dosta ljudi ide na to koje znam, pa se možda nekom prikrpam. To mi pomogne da si život dovedem u jedini red koji volim. Još treba proći vremena da me to dovede u takav raspored da ne patim od nesanice al dobro, glavno da je krenulo.


Ide zekom šumom i dotrči do lije koja upravo išla šmrkati kokain.
Lijo lijo kakva je to droga, ajde pusti to idemo trčati, živi zdravo, sport sport sport sport!
I otrči zeko sa lijom pa nakon nekog vremena dotrče do vuka koji je snifao neko ljepilo.
Vuče vuče pusti drogu, ajde ideš trčati s nama, živi zdravo, sport sport sport sport!
I tako pusti vuk ljepilo i ode trčati s njima.
Nakon nekog vremena nalete oni na medu koji je baš spremao šat heroina.
Medo medo kakva je to droga, pusti to, ajde ideš s nama trčati, živi zdravo, sport sport sport sport!
Daj zeko šta ti je, šta svaki put kad si na speedu cijela šuma mora trčati za tobom.



- 11:32 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv