noid

blog bez identiteta...nešto kao i ja

26.02.2005., subota

Feel like shit

Probudio sam se kasno danas, bilo je već debelo posljepodne. Ipak nakon jučerašnje večeri i današnjeg jutra trebalo se odmoriti i naspavati. Ne nije bilo sex-a ali bilo je komada s kojima bi rado izveo nešto slično barem. Nije bilo prilike, uvjeravam se bezuspješno. Jučer sam baš bio raspoložen za ići van, otuširao se, obukao i ajmo. Ovaj tuš je postao beskoristan čim sam ušao u birc sa tako dobro osmišljenom ventilacijom. Nakon nekoliko pića krenuli smo dalje. Na tom drugom mjestu tuš je i dalje bio beskoristan, sve do trenutka kada nisam vidio jednu djevojku koja je izgledala tako dobro. Par koraka i bio sam kraj nje, par koraka i više nisam. Vrijeme nakon toga je prošlo u skakanju i znojenju na neke ritmove koji su me oraspoložili unatoč tim dobro utabanim stazama. Nakon tog mjesta je palo i treće mjesto, opet dobro, opet su lijepe djevojke bile kraj mene. Nije bilo prilike vrtim si u glavi.

Sada se opet spremam van, nisam mamuran već malo neispavan i umoran. Stavio sam random playlistu jednog velikog direktorija i nekada taj random algoritam baš pogađa. Sada je na repertoaru Vasa Ladački. Tu mi se zasuze oči svaki put i nije me briga, na tu stvar nikada ne stisnem forward. Mislio sam se ići otuširati! Skinuo sam bokse i stavio ih u vešmašinu, umio sam se i tako stojim gol, spreman da uđem pod tuš no čemu sve to? Nagnuo sam se lagano nad lavabo i oprao kitu, za svaki slučaj kakti. Prst na dezodoranu sam držao sekundu duže nego inače. No kada bolje razmislim i ta sekunda postaje beskorisna ulaskom u neki od prostora za zabavu. Pranje zubi je bilo tu samo radi toga što volim svjež okus u ustima, da nije toga iskeširao bi cca. 4 kune teti na kiosku. Umio se i mokrim rukama prošao kroz kosu par puta da si izravnam sve čuperke. Onda sam osjetio smrad iz kose i obrisao te smrdljive kapi koje su mi curile niz lice. Malo gela će popraviti stvar, sada, za mene da mi ne smrdi toliko, kasnije me baš briga jer svi ćemo smrditi.

Playlista inače radi u moju korist prije izlaska van ali danas kao da je to neizvedivo. Nadam se samo da ljudima koji će biti samnom u društvu neću pokvariti večer.

Za kraj žao mi je što me nema dugo ovdje ali nekako nisam imao i htio šta pisati. Ateh i eviltwin vas oboje čitam pošto ste mi vas dvoje zapravo jedina veza za ovaj blog, samo ne komentiram četo jer stvarno nemam šta pametno za reći. Jao umalo sam se ugrizao za prst koji je ovaj post htio obrisati pošto mi ni taj ne sliči na nešto.
- 21:00 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv