noid

blog bez identiteta...nešto kao i ja

17.12.2004., petak

Pizda materina crkvenjacima!

Da zaboravih još nešto napisati! Slušam 101icu i ona tema o abortusima se još povlači. Kao 90% stanovništva ove države su vjernici. Pa znate šta, zaboli me krasan kurac kaj jesu! Neka svi vjernici vjeruju, protiv toga nemam ništa, ako je netko tako sretniji i ako mu je tako lakše super, ne znam da li je u krivu što vjeruje ili sam ja u krivu što ne vjerujem ali

NEMOJTE MI NAMETATI SVOJE CRKVENE DOGME PIZDE POPOVSKE!


Popizdim kada popadija počne bacati dogme i nametati ostalima svoju volju. Ne samo popadija nego bilo tko da to radi popizdio bi. Mislim da ako fakat krene u tom smjeru da će zabraniti abortus onda će možda to biti prvi put u mom životu da ću se pridružiti nekom protestu ako će ga bit, a mislim da bi trebao.

CRKVA ODBIJ! (Htjedoh reći odjebi ali sam se sjetio da formalno Vi ne jebete ništa!)


Pogazi tramvaj nekog klinca i sad se skupili ljudi okolo pa jedan povikne:
"Dajte brzo zovite hitnu, vidite da je mali još živ ali prignječen!"
No drugi doda na to:
"Ma prvo zovite vatrogasce, pa moraju ga prvo izvući ispod tramvaja!"
Onda još netko iz gomile poviče:
"Ma zovite i Policiju, pa nesmije se ovaj ludi vozač sam tak izvuć!"
Na to će neki starčić iz prvog reda:
"A možda da zovemo popa?"
Na što klinac odvrati:
"Pa dobro kaj vi mislite da je meni sad do sex-a?"

- 15:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv