noid

blog bez identiteta...nešto kao i ja

15.11.2004., ponedjeljak

Zagreb by day

Probao sam živjeti po danu ali kao da mi neide, hodam kao zombi okolo. Ne zato što nisam naspavam, nego naprosto ne kužim te ljude koji samo jure i žure. Neki, rijetki, se drže za ruke ali nisam nikoga vidio da se ljubi! Zar je ljude tolko sram htjeti nekoga javno? Znam sada će se javiti cooleri/ce koji govore da oni nikada ne plaze po partneru i kako je to shit al jebiga onda kada imam komada i kada nam dođe da si bar malo pokažemo taj znak želje i privrženosti, kiss, onda to i napravimo. Samo jedna bivša je imala problem da hodamo zagrljeni po gradu. Bilo joj je bezveze, rekla je da joj je shit da hodamo ko da smo vezani pupčanom vrpcom. Ok nije to rekla tim riječima nego sam ja čuo da to neki zovu sindromom pupčane vrpce. Nebih se složio s tim nikada i nikako! Samo mi je žao onih jer oni se koliko znam uglavnom ne grle i ne ljube u javnosti samo radi toga da ih ne prozovu pupčano povezanima?!? Jebeno loše kad ti na tom polju znače nešto mišljenja okoline.

No da se vratim na temu, možda je to eto potaknuto jer ovaj put nisam ja (po mom mišljenju) uljepšao sliku ulica u gradu tako da grlim komada jer sam trenutno solo ali ok, bit će nešto možda čak i jako uskoro. Zapravo i to je razlog zašto se pokušavam prešaltati na dnevni život :) dotična radi normalni posao.

Opet da se vratim na temu :)

Vani je zima, pada neka kišica, osim što se nitko ne grli skoro nitko se ne smije. U zadnje vrijeme ljudi se jaaaaaaaaaako iznenade kad ih pitaš koliko ima sati! Danas svi imaju satove ili mobitele ili oboje pa je to postalo jako jako rijetk pitanje. Probajte pa ćete vidjeti, no ok možda ja imam takav dojam da ljudi naprosto ne očekuju takvo pitanje!

Info je još jedan razlog buđenja, osim lijepih hostesa tamo nema ništa! Jadno, jadno, jadno! T-Com i VIP imaju najveće štandove, a po meni oni uopće ne spadaju na info, to su telekom kompanije, ne informatičke. IBM-a, ORACLE-a, Microsoft-a, HP-a nema! Tko god vodi taj velesajam zaslužuje smjenu. Nemogu reći da sam ja znalac u tom području ali mislim da ovi vjerovatno naplaćuju previše za cijenu izložbenog prostora umjesto da spuste do krajnjih granica i probaju privući izlagače iz susjednih zemalja, da naprave od INFO-a pravi sajam informatike pa kada se stvori klijentela (izlagači i posjetitelji) onda povisiti cijene MOŽDA! No eto nemam uvid u brojke pa nemogu reći točno da li bi samo to pomoglo, ostalih ideja nemam trenutno.

Interliber, relativno ok, ali bilo bi bolje kada bi se neki izlagači potrudili barem malo oko štanda tako da to ne izgleda naprosto kao štand za prodaju knjiga. Vidio sam neke sajmove knjiga u inozemstvu i svatrno dobro izgledaju, a možeš kupiti knjigu i tamo, samo to sve izgleda puno bolje, a ne čini mi se da su uložili puno novaca no puno truda jesu! No nažalost mi smo zemlja gdje bi se svi obogatili uz minimalni trud i to odmah bi se obogatili, jako teško ljudi ovdje shvaćaju pojam dugoročno ulaganje.

Idem sada, pospan sam!
- 03:27 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv