noid

blog bez identiteta...nešto kao i ja

29.11.2004., ponedjeljak

When will things get better?

Pogledao sam upravo Full Metal Jacket i taj film mi je baš dobar. Podsjeti me na razgovore s društvom o tome kako i kada će svijet nabolje i kada će se ovakve besmislene stvari prestati dešavati. Nekada mislim nikada, ako naravno sve ostane kako je sada. Ljudi se ne mijenjaju, tj. krivo mijenjaju se ali ne sami od sebe, tu uskače evolucija. Naprosto treba vremena da ljudski mozak dovoljno evoluira da shvatimo besmisao toga, da li to znači da se prosječni IQ treba povisiti ili nešto drugo...u to neću ulaziti.

E da, sada ću možda ispasti picajzla, mislim da su zapravo prevoditelji napravili dobar posao što se tiče ovog filma no ona scena kada su Joker i Rafterman u helikopteru i idu na front, a s njima lik koji sjedi na mitraljezu i ubija vijetnamce koji rade na poljima ispod njih, e tu na pitanje "Kako možeš ubijati žene i djecu?" odgovor prevedeni glasi "Trošim manje municije." Što je zapravo ok al ion je rekao "I just don't lead so much." (nadam se da sam dobro zapamtio) no to znači "Samo spustim malo nišan.". To isto neznam da li je dobar prijevod jer nisam siguran da li "spustiti nišan" znači to što znači, a znači sljedeće. Kada se puca u pokretnu metu onda se mora nišaniti malo ispred mete, ovisno o njenoj brzini, i tako biti siguran da će se metak i dotična osoba sresti. E pošto žene i djeca uglavnom trče sporije od muškaraca onda će ta udaljenost linije nišana i mete biti manja. Zašto to pričam, ne zato da budem picajzla nego znam kada sam to gledao prvi put i nisam znao što to znači pa mi je frend objasnio i baš mi je nekak bilo super što mi je to objasnio, gledajući film sam se sjetio tog trenutka i baš mi bilo super jer eto taj period mog života mi je bio baš super i sve me podsjetilo na to, pa evo ovim objašnjenjem malo sebi zapravo produžujem to sjećanje.

Idem sada ćorit, vratio sam se u normal mode što se spavanja tiče :D
- 01:01 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv