FRESH START

ponedjeljak , 12.04.2021.

New moon, mlađak u Ovnu predstavlja astrološku Novu godinu. Spoj Sunca i Mjeseca, spoj naše volje i naše Duše. Vrijeme je da krenemo naprijed.sretan
Fresh start.
Zapitajte se što želite posaditi u ovoj godini? I baš kao što su nekad farmeri sadili za vrijeme mlađaka, tako i mi, posadimo sjeme novih nada i želja.

Ne, nisam astrolog i ne bavim se astrologijom…ali volim cikluse…cikluse u Prirodi, cikluse u mojem životu. Toliko smo se udaljili od Sebe, od Prirode, od Boga, zato se nekako i na ovaj način pokušavam povezati sa Prirodom i sa sobom.
Ovan kao znak predstavlja vatru, predstavlju onu iskru, žarnicu sa kojom sve započinje. Ja jesam – kaže.

Postavljajmo si pitanja. Tko sam ja? Što želim? I nije bitno da li ćemo odmah dobiti odgovore. Oni stižu u trenutku kada smo spremni za njih. Ali krenimo prema njima. Prema promjeni. Krenimo prema ideji da ćemo slijedeće godine u ovo isto vrijeme biti sasvim druge osobe. Putnici. Istraživači.
Vratimo se k Sebi. O, da znam da je svakodnevnica namijenila za nas neki drugačiji put. Ali, ako ne počnemo razmišljati o nečem novom, nečem drugačijem , tada nikada to niti nećemo moći ostvariti.
Kažu da putovanje započinje prvim korakom. U našem slučaju: prvom idejom, prvom željom…hej, pa mogu ja to i drugačije!
Da, teško je. Teško je napraviti taj prvi korak, teško se je izvući iz navika , iz razmišljanja, iz okruženja.
Ali, hajmo probati. Kažu da nikada ne znaš kamo te promjena može odvesti.


Zamislimo da zajedno sjedimo pored ove logorske vatre. I maštajmo, svaka za sebe što bismo željele.
Wooooow!
Amen.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.