Ravioli sa sirom by me

27.04.2016.

Već ranije spomenute raviole sa sirom, iz Eko-Dobra priča, odlučila sam obogatiti vlastitim idejama.

Danas sam planirala pripremiti nešto drugo, međutim imala sam malo vremena pa su se ravioli pokazali idealnim današnjim ručkom.
Nakon što su ravioli kuhani, dodala sam u tavu malo maslinovog ulja...na isto ulje ubacila sam procijeđene raviole (ne treba ih dugo kuhati, da se ne raspadnu, cca 10ak minuta)...po njima sam naribala parmezan i dodala ustinjeni svježi peršin, malo kurkume i kajenskog papra.

Okus je fantastičan!

Poslužila sam uz ravioli zelenu salatu, sa češnjakom, jabučnim octom, acetom balsamicom i maslinovim uljem.

Evo i slikice wink





<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.