< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Prosinac 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (21)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:~Roba~

Opis bloga

Counter Stats
adventure package tours
adventure package tours Counter







Ime: Mihael
Nick: Medo
Rođen: 04.10.1991


...This is me...
MySpace

MySpace


...You don't like me????
fuck of!!...

Javit se možete na:
MSN : miki_strok@yahoo.com
e-mail : mikistrok@gmail.com
ICQ:461-099-739

Spotovi By xXxM€DOxXx


Paul Van Dyk - Nothing But You
Uploaded by hakim93200



Olivia ft 50 Cent - Best Friend Remix
Uploaded by fabolous11




MuSiC:
























Linkovi

Blog.hr

MOJI OMILJENI BLOGOVI

Blog moje frendice...cool cura...
Nikol ...fora cura...
...MIHE&KIKI...cool blog
mylife,mylife
...T.aT.u life..obavezno pogledat
...Naj frendice...
...Sasvim obična cura...
...playboyladys...
...whisper my name...
...barbie...
...**i need love**
...bez duse lijepa...
...bad girl...

ArEn'T tHeY gOrGuEs

Customize your blog

Customize your blog


...I'm lonely as this poor dog...

MySpace

MySpace


...look at you...

image hosting file

image hosting file


...don't worry be happy...

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


...to be beautiful like he is impossible...

layout for myspace

layout for myspace


...my favorite word...

Customize your blog

Customize your blog



Bigoo

Bigoo



Blog images

Blog images



Blog images

Blog images



layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace

MaLi KuTaK zA sVe

...Mudre izreke...

Pain is caused by pleasure!!!

Sometimes the perfect person for you is the one you least expect.

Savršena je ljubav ona koja nas cini nesretnima.

Moguce je davati bez ljubavi, ali nije moguce voljeti bez davanja.


Jezik ljubavi nalazi se u ocima.

Ne vjeruj partneru koji nikada ne zatvara oci kada te ljubi.

Jednom kad ostariš žalit ces zbog dvije stvari, zbog onoga što si
propustio, i zbog onoga što si pogriješio. Manje boli pogriješiti nego
propustiti!

Velicina covjeka ne dokazuje se velikim uvredama, nego savjetom da
ne treba vrijedati.

Ljubav je igra za dvoje u kojoj oboje mogu pobijediti.

Ljubav je slijepa i zbog toga joj je tako izoštreno culo dodira.

A true friend is one who holds your hand and touches your heart.

Ljubavni pogled dug je tekst.

Krhka je ta ljubav, koja se od prvog udarca lomi.

Ljubavne rane može izlijeciti samo onaj tko ih je zadao.

Najdraza pjesma:

Halid Beslic
Rana jesen (duet Branka Sovrlic)

Za ljubav nema pravila
ne postoji slovo zakona
niti zadnja prilika
vise nemam vazduha
pucam pored savova
bomba je u grudima

Ja ne znam kako podnosim
ustajem, do tebe dolazim
negdje oko pola dva
nema nigdje nikoga
pored tvoga ulaza
bomba je u grudima

Ref.
Rana, rana jesen evo dolazi
prva kisa vrata otvori
rano moja, gdje si ti
rana, rana jesen opet dolazi
pored mene zivot prolazi
rano moja, gdje si ti

Koliko treba godina
da se kupi nova sudbina
ja to nisam skupio
uzalud sam probao
mladost sam potrosio
samo tebe sanjao

Pusti da te zagrlim
i u sebi vatru osjetim
cijeli svijet sam obisla
nigdje nisam otisla
jer je ljubav ostala
tu na tvojim usnama

Ref. 2x

nedjelja, 01.07.2007.

_-_-_

Ako ovo citaju ljudi koji me poznaju,neka me pozorno saslusaju...
Unatrag par tjedana...sve je pocelo...
Osoba koju su zvali M€DO potpuno se promjenila...Meni je zao sto drugi pate zbog tog..
Znam nisam fer..pokvaren sam..vise ni ne pricam s nekim ljudima,samo bi se svadao..
Prije ste me mogli drzat za rijec,a sad vise ni obecanje nemogu ispunit..znam da gubim puno tim svojim ponasanjem..gubim polako prijatelje,gubite povjerenje u mene,samo vas ljutim..
Zeko:sorry...fakat sam govno u zadnjih par dana.. i razmisljal sam..mozda si u pravu za ono kaj si reko,dok s druge strane neznam..mozda bi te ipak trebal poslusat...
Anja: znam da mi ti zelis pomoc,al i sama znas da ti to ne dopustam...meni je zao,al nisma naviknut da mi drugi pomazu..uvjek se sam brinem za svoje probleme..mozda i jednom shvatim da je i meni potrebna pomoc...
Curi kojoj sam nes obecal i tako prvi puta prekrsio obecanje stvarno mi je zao..kaj nemogu doc na taj fucking msn u jebenih 8 sati..znam da se ljutis..oprosti..
A svima ostalim zao mi je kaj vas gnjavim...




| Teddy says.. (415) | Teddy prints.. | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.