< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Linds for me!



Opis bloga

e pa dragi moji,evo i mene...ovaj blog je namijenjen svima koji žele pročitati moje tužne i sretne trenutke..e pa tko voli nek izvolithumbup

moja malenkostbang
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


majo sjikicacerek

Image and video hosting by TinyPic
braco & sekacerek
Image and video hosting by TinyPic
lela & monika
Image and video hosting by TinyPic
lela & me
Image and video hosting by TinyPic
lela & zlajo
Image and video hosting by TinyPic
ja & marko

srijeda, 27.06.2007.

evo malo o prijateljstvu i sreći

prijateljstvo

Prijatelja kori kad ste sami, hvali ga javno.

O tvojoj se stvari radi kad gori susjedova kuća.

Čist račun, dobri prijatelji.

Zahvalnost je lakša od pera.

Voli svog susjeda ali ne ruši ogradu.

Prijatelj sih nije ničiji prijatelj.

Imati neprijatelja jasno dokazuje da imamo i zasluga.

Čovjek je čovjeku vuk.

Ljubi prijatelja kao samoga sebe.

Prijatelj je najbolja imovina u životu.

sreća

Veseo čovjek je kao sunce. Gdje ide osvjetljava.

Sreća mnoge oslobađa kazne, straha nikog.

Odvažnima pomaže sreća.

I to je nesretan slučaj kad netko padne pod kotače sreće.

Naša zavist uvijek traje duže od sreće onih kojima smo zavidjeli.

Misli rađaju patnju.

I sreća se umori kad nekoga dugo nosi na leđima.

Ne postoji put do sreće. Put je sreća.

Nitko se ne zna veseliti kao sirotinja.

Kalup sreće čovjek drži u svojim rukama.

Sretni ljudi ne stvaraju povijest.

Sretan je onaj čovjek koji sjedi u svojoj kući.

Sreća ne dolazi sama, nju za ruku dovodi rad.

Budi zadovoljan svojom sudbinom.



| Speak (31) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.