< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Linds for me!



Opis bloga

e pa dragi moji,evo i mene...ovaj blog je namijenjen svima koji žele pročitati moje tužne i sretne trenutke..e pa tko voli nek izvolithumbup

moja malenkostbang
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


majo sjikicacerek

Image and video hosting by TinyPic
braco & sekacerek
Image and video hosting by TinyPic
lela & monika
Image and video hosting by TinyPic
lela & me
Image and video hosting by TinyPic
lela & zlajo
Image and video hosting by TinyPic
ja & marko

ponedjeljak, 21.05.2007.

S kim si-takav si


U današnjem svijetu društvo je jako važno, ali ponekad smo mi oni koji griješe u procjeni tog društva.
Sam naslov me potaknuo da napišem nešto o društvu u kojem se kreću mladi i kako ono utječe na njih. Društvo je naša svrha, pogotovo sada kada smo na vrhuncu, kada odrastamo i počinjemo biti svjesni sami sebe. No naravno da je ovo razdoblje kroz koje sada prolazimo i jedno od najopasnijih zbog toga jer smo skloni svemu, sve ćemo probati i napraviti kako bi nas društvo prihvatilo.
S ovim naslovom «S kim si-takav si» se ne slažem. Ja stvarno imam puno prijatelja i krećem se u različitim krugovima društva, ali to društvo zna da ja neću podleći ucjenama ili bilo čemu drugom kako bi oni bili zadovoljni. Ja sam odavno rekla samoj sebi: « Ti si ljudsko biće, imaš osjećaje i samopoštovanje i to nitko ne može oduzeti!». Toga sam se držala i toga se još uvijek držim. Ne dopuštam da mi itko upravlja životom i zbog toga sam ponosna na sebe. Mislim da bi svaki čovjek trebao imati barem malo poštovanja prema samome sebi i tada ga nitko ne bi mogao ucjenjivati niti bilo što drugo.
Ja osobno imam, puno prijatelja, ali nažalost jako malo onih koji su mi bliski prijatelji, zapravo postoji dvoje ljudi kojima ja vjerujem i koji znaju da meni mogu vjerovati. Svi troje smo potpuno različiti i mislim da je to najbolje jer nitko ni na koga nije ljubomoran niti onome drugome želi zlo. Zato bih za kraj samo htjela reći da je društvo vrlo bitno, ali da zbog društva ne bi trebali padati nisko, sramotiti sami sebe niti umrijeti zbog društva. Moramo voljeti sebe onakve kakvi jesmo i to će nam biti najveća nagrada.



| Speak (6) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.