< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Linds for me!



Opis bloga

e pa dragi moji,evo i mene...ovaj blog je namijenjen svima koji žele pročitati moje tužne i sretne trenutke..e pa tko voli nek izvolithumbup

moja malenkostbang
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


majo sjikicacerek

Image and video hosting by TinyPic
braco & sekacerek
Image and video hosting by TinyPic
lela & monika
Image and video hosting by TinyPic
lela & me
Image and video hosting by TinyPic
lela & zlajo
Image and video hosting by TinyPic
ja & marko

srijeda, 31.05.2006.

pisano 18. kolovoza....

Zar je moralo tako biti da ono što čovjeka čini blaženim, postaje izvorom njegova jada i nevolje?Ona toplina srca koja bi me prožimala tolikom slašću pretvarajući svijet oko mene u zemaljski raj, prometnula se odjednom u mučiteljicu koja me posvuda progoni.Kad sam nekoć s kamene stijene motrio brežuljke s onu stranu rijeke, obuhvaćajući svojim pogledom plodnu dolinu i vidio kako sve oko mene klija i ključa: kad bih vidio ona brda od podnožja do samoga vrha načičkana gustim drvećem; doline koje vijugaju sad ovamo sad onamo, a zasjenjene su ljupkim šumarcima,a blaga rijeka klizi između šuštavih trstika, i u njoj se odrazuju oblačići koje večernji povjetarac pomiče njišući i prenosi na drugu stranu; kako rojevi mušica bodro plešu u posljednjem ruju sunca na zapadu i posljednji trzavi pogled sunca oslobađa kukca koji veselo zuji iskoprcavši se iz trave; kad bi neko brujanje i takanje svrnulo moju pozornost, na zemlju, pa mahovinu koja tvrdoj stijeni otima hranu , i šipražje koje raste niza suhi pješčani humak, nutarnji, usijani i blistavi život prirode.Kako sam sve to obuhvatio svojim vrelim srcem, osjetio kao da sam u toj prepunoj punoći nalik na božanstvo, a veličanstveni likovi neizmjerna svijeta ktreali bi se u mojoj duši oživljujući sve čega bi se takla.
Oko mene silni bregovi, preda mnom se razjapiše ponori, gorske se bujice rušile u dubinu, rijeke strujale ispod mene, a šuma se glasala i gorje se čulo. I ja sam vidio kako u dubini zemlje djeluju i stvaraju uzajamno nespoznatljive sile, a nad zemljom i pod nebesima vrve naraštaji različitih i raznolikih stvorenja. Sve je napučeno tisućustrukim spodobama, aljudi se onda nekako sigurno smjeste i sklone u svoje kućice, ugnijezde se i vladaju po svom ukusu i nahođenju širokim i dalekim svijetom!! Jadna luda koja sve to tako malo cijeniš, jer si i sam malen !! Od nebotičnih gora kroz pustinje gdje nije stala ljudska noga do nakraj nepoznata oceana-sve prosijava dah onoga koji vječno stvara radujući se svakom zrncu prašine koje ga zamjćeuje i koje živi. Ah, kako sam tada krilima ždrala koji je prelijetao preko mene čeznuo za obalama neizmjerna i neizmjerena mora da iz pjenušave kupe beskonačnosti ispjiem nabijalu slast i milinje pa da bar jednoga časa u skučenoj snazi svojih grudi osjetim sitnu kap blaženog bića koje sve u sebi i kroz sebe stvara...


ovo je samo jedan mali dio Goetheova Werthera koji mi se jako svidio...



| Speak (14) | Print | x |

petak, 26.05.2006.

Samo tajanstvene stvari
su
lijepe.......



| Speak (19) | Print | x |

petak, 19.05.2006.

hm....ovih par daana mi je jako brzo prošlo...ali tjedan je bio totalna koma...gfuj...
sve mi je išlo na živce....a mogla bih reći i svi...onak totalno nisam znala šta se samnom događalo,ali sad je sve opet u najboljem redu....

jučer i danas sam bila u Mađarskoj(ja i daca)...i totalno smo ismijale i tako smo popljuvale mađare...kako smo odurne...ali ni oni nisu ništa bolji...hehe

sutra idem van...naravno ako mi netko ili nešto ne pokvari planove...ja se duboko nadam da neće jer mi ne treba još malo nečega lošega da opet padnem u depru...

sve u svemu meni je dosadno i ne znam šta bih radila....a znam idem jest,jako sam gldana...ne znam zašto ali u zadnje vrijeme mogu jako puno pojesti i užasno mi je vruće....dok se drugi smrzavaju ja se kuham...nemam pojma zašto...ajd idem....pusa



| Speak (16) | Print | x |

nedjelja, 14.05.2006.

UCAUTION
IN THE INTEREST OF SAFETY IT IS ADVISABLE TO KEEP NINA AWAY FROM FIRE AND FLAMES.

Username:

From Go-Quiz.com



| Speak (19) | Print | x |

četvrtak, 11.05.2006.

Dan D!!!!!!

...evo opet pod prisilom pišem post jer me jedna osoba stalno gnjavi s tim da ne pišem postove i da bi trebala napisati novi....
evo sad ga pišem....
ovih dana mi je bilo užasno,jednostavno nisu bili moji dani i to je to....nekako sam neraspoložena i ne znam šta mi je...mogu se i smijati i zezati s ljudima oko sebe,ali kad nema... nisam onakva kakva bi trebala biti i to je jedan veliki problem...
tako je bilo i danas...sve je bilo super do 6. sata kad me uhvatilo nešto što ni sama ne mogu objasniti nikome,jednostavno sam se pokupila i otišla do paradisa gdje me čekala sanja....putem sam srela ... i rekoa je da ne može danas ostati jer mora odmah doma...e to me dotuklo do kraja...onda sam još morala i kod doktora i onda sam se vratila nazad tamo gdej sam i bila i sjedila punih 2 sata da nisam ni riječ progovrila...mislim da se sanja neće ljutiti zbog toga jer zna šta mi je bilo i još uvijek me to drži..
malo sam prestala misliti na to jer sam morala vježbati matku pošto sutra pišemo...znam riješiti par zadataka i to je sve od mog vježbanja matke...ma boli me k..... više za sve...mislim da ćupuknucui najradiej bi sebangtak da me sutra nema(ali samo sutra).....


Siv i hladan dan
da ga mogu bar prespavati
uzmem ključ i zagrlim
mokre gradske ulice..

Ljudi prolaze,a ja moram izbjegavati
mjesta gdje ti izlaziš
pazim na te granice...

Svejedno,ja te opet sretnem
ponovno podsjetiš me da..

NEODOLJIVO LJUBIŠ SE
JER TO JAČE OD MENE JE
NEOPROSTIVO LAŽEŠ MI
PUSTI ME...

Shvatio sam sve
ko' na dlanu jasno vidim sad
uvijek sam te volio
a ti mene ponekad...

Tako ne ide
neću biti žrtva ljubavi
budi moja iskreno
ili me zaboravi...



| Speak (13) | Print | x |

nedjelja, 07.05.2006.

STRAST POKREĆE SVIJET, A LJUBAV GA SAMO ČINI SIGURNIJIM MJESTOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Image Hosted by ImageShack.usImage H<a href=Image Hosted by ImageShack.us



| Speak (15) | Print | x |

srijeda, 03.05.2006.

hihi....

danas ćemo malo objaviti neke slike...hehesmijeh
ovo vam je goty kako spava...hihi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ovo su peula i moca kako spavaju...hihi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

a ova je najbolja...netko će me ubit ali nema
veze....hihi
smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| Speak (22) | Print | x |

utorak, 02.05.2006.

Uživancija!!!1

...počinje....sutra su ti nacionalni ispiti i totalno imamo dobar raspored s tim da nam veliki odmor traje pol sata...e pol sata!!!!!a nastva nam počinje u 8,tak da i prije nastave stignem u Timethumbupi pod velikim odmoromsmijehi poslije nastave...hehe......ma ludilo....

danas je u školi bilo sasvim ok,pitao me njemčaki dobila sam 4,5,4 zbog moje brzopletosti,naravno...s tim da nisam ni pogledala tako da sam prezadovoljna...hihi....

bila sam happy,ali više nisam...neke određeneosobe znaju zašto i neka znaju

za one koji ne znaju ovo vam je moja draga škola...hihi....smokin

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| Speak (3) | Print | x |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.