.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid #fff;border-right: 6px solid #cccccc;color: #fff;} -->

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Image Hosted by ImageShack.us
finoAnko & Lara

Image Hosted by ImageShack.us
finoTihana

Image Hosted by ImageShack.us
finoSuki

Image Hosted by ImageShack.us
finoAnna & Luce

Image Hosted by ImageShack.us
finoDuzzzdic

Image Hosted by ImageShack.us
finoLarica


Image Hosted by ImageShack.us
finoBrajka

Image Hosted by ImageShack.us
finoplawushadizz

Adrese

MSN-> nneellaa667@hotmail.com

MAIL-> nneellaa667@net.hr

nedjelja, 16.03.2008.

...(Ne)prijatelj...

Ja mislim da pravi prijatelj ne postoji,i nekad nam taj nas "pravi prijatelj " napravi vece sranje nego najgori neprijatelj.U ovom postu cu pisati o laznom prijateljstvu koje,ja mislim,da je svatko dozivio ili ce dozivjeti.Dosta mi je laganja,pretvaranja da sam nest sto nisam i da su mi neki prijatelji,a zapravo nisu.Gdje je nestalo prijateljstvo? Gdje su nestali prijatelji?Gdje je istina?Nema je...U 21.st. svi misle na sebe,iskoristavaju te za svoje potrebe,bore se za sebe,nema vise onog duha prijateljstvacry.Kad smo bili mali,naljutili bi se jer nam je prijatelj uzeo loptu,on nam je vrati i sve je opet O.K.,a danas,prijatelj te povrijedi,oprostis mu,ali rane na srcu ostajuno...Sve smo stariji,nemamo vremena baviti se glupostima,nekim svadama,pa svima oprastamo kao da nista nije bilo,ali sto je s nama?Sto je sa tim uvredama koje mi jos cuvamo i bojimo se reci da ne izgubimo tog "prijatelja"?Ja sam odlucila da ne mislim vise cuvati takva sranja u srcu,nego sve otvoreno reci,jer mislim da se vise isplati izgubiti laznog prijatelja nego sebe samoga..................Ostavljajte komentare ili mi se javiti na MSN sto vi mislite o tome,i sto bi vi napravili i dali imate takvog iskustva...Pusa!kiss Vasa Neela



| - 18:33 - ...komentiraj me.... (4) | print.... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.