.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid #fff;border-right: 6px solid #cccccc;color: #fff;} -->

< travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Image Hosted by ImageShack.us
finoAnko & Lara

Image Hosted by ImageShack.us
finoTihana

Image Hosted by ImageShack.us
finoSuki

Image Hosted by ImageShack.us
finoAnna & Luce

Image Hosted by ImageShack.us
finoDuzzzdic

Image Hosted by ImageShack.us
finoLarica


Image Hosted by ImageShack.us
finoBrajka

Image Hosted by ImageShack.us
finoplawushadizz

Adrese

MSN-> nneellaa667@hotmail.com

MAIL-> nneellaa667@net.hr

utorak, 15.04.2008.



| - 17:25 - ...komentiraj me.... (15) | print.... | # |

srijeda, 02.04.2008.

I´m Back...

Ewo da wam se jawim....zawrsili praznicicry........ja sam napokon happy!!!! imam najbolje prijatelje na svijetu!!! :)) btw... wojim was much much MUCH!!!!kiss..... napokon sam shvatila da mi je prijateljstvo naj bitnije i da nemogu bez njegasretan........uskoro krizma i tad dobivam opet nowi mob i napokon laptop i internetzubo...jojjjj jedwa cekaam...bila sam u sub. u strossu i bio je ON tamo.... da,taj mali naborani Perobelj...joj kako je dobar!!!!! a ja jos uvijek nista ne poduzimamheadbang....i onda sam bila u ned. u euphorii i widjela hrvoja!!!! jebala sam mu swe po spisku!!! tako mu i treba!!! on kaze da je mene ostavio,a ja ga odjebala!!! jebemu!!!!burninmad...mah,necu se zivcirat sad zbog tog,to smo rijesili....upoznala sam neke nove curke i taksretan...jedwa cekam sljedecu ned.!!!! do novog posta....kissam was!!!! i pozz mojim najdrazim frendovima!!! bubice mojekiss....MWA!....

Vasha NeeLabelj


Image Hosted by ImageShack.us
BFF kissImage Hosted by ImageShack.us



| - 10:39 - ...komentiraj me.... (8) | print.... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.