Odlagalište odpisanih!

četvrtak, 22.12.2005.

trnu mi noge...

pozdrav svima,odoh ja na wc...

- 13:27 - Komentari (3) - Isprintaj - #

četvrtak, 01.12.2005.

gledajte dok ne uvidite a kad uvidite,ne vjerujete

lijep i krasan dan liječi i zimu i dosadu i mržnju,jer što je mržnja?negoli neki intezivan,mutan osjećaj izazvan nelagodom,nerazumjevanjem i maglom...neta kome ili čemu zamijerati!!!zapamtijte to!!!baš nikome i ničemu!!

danas sam bio na pogrebu none od mojih bratića iz tinjana,bila je to žilava i životna nona,koja je stvarno svašta proživjela i živijela i doslovce preko noći otišla...u 85 godini...
no smijeh i plač spadaju u istu kategoriju dubokih emocija pa nemožeš kome zamjerat,opet ...
kasnije sam naletijo na pekija(perić-ili ga miješam sa perićem...?)u pazinu,na ulici ,pa smo u biski utopili kune...baš!?kad netko kaže da u cugi utapa žalost,ja mu kažem da utapam sebe...nema mi šta zamjerit!!!no sad pretjerujem s tim "zamjerit" da mi netko može...
hehehehe
eto.slušam uk subs,dobro mi je...sutra šljaka...vikend fraj...cugalina čokolino...i loš primjer ili pogreška civilizacije...ili ona stara-"mladost-ludost" s time bi ja dodo da ko je lud je lud,a ko ne...tko zna?dali je nastala prije kokoš ili jaje?ma nije bitni!bitno da je dobra manjada!!!
eto,meljem gluposti,kad nemam kave....i jebi te si uho!!
do sljedećeg...(ne tako blizu...)

gaaaaaaa gaaaaaaa!stado gusaka!

- 23:53 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

ti si govno!!!

  • Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    sekesy