NAPOKON NOVI POST!!!=)

headbanggreedydeadbangdeadEto me nazad ljudicerek.....vratila se mala divlja u svoje odaje.....burninmadi tako neznam od kuda da krenem....kod mene kao i uvijek ništa novorolleyes...osim...osim šta sam srela bivšegthumbup....koji me je posjetio na najlijepše dane života....i priopćio mi da više nema curuparty....zatim mi je frend priznao da mu se sviđamnut....kao i njegov frend.nut...a, onda mi je od frendice dečko rekao da će me upoznati sa likom od 17god čiji ujak radi u coca-coli, isto kao i on...tj. ujak ga je proguro...as, šta ćeš ima vezu....i ništa dečko je rekao da bi me upoznaonut, uglavnom za Badnjak smo pričali preko moba i rekao je " ja hoću tebe, a moj frend tvoju sestričnu!!!"zujo...na što sam mu ja odgovorila...samo se ti dečko nadajheadbang...samo zapamti nada je KURVA, IAKO UMIRE ZADNJA!!!!=)ludmad
a, kakva mi to korist kada....neznam kako izgleda...nemam koristi ni od ova dva frenda kada su 1god mlađi od mene..a, jedan ne živi ovdje, a bivši pokušava vratiti nazad svoju curu koja mu je dala nogu...radi nekog lika....i eto....moj život poput sapunice..a, ništa zanimljivo...zato vam nisam ništa ni pisala...namcor
Bila sam 2,3 dana kod sestrične....i ništa bile smo gledale romantične filmove i raznježile se, a to je valjda to doba godinecerek...zatim smo bile po kafićima...na klizanju...spavale..i uglavnom spavalebangkiss....a, jučer sam legla oko 3 ujutroheadbang, a sestrična mi je zaspala u 1....dopisivala sam se na chatu sa jednim jako dobrim frendom s kojim se čujem čestocerekwave...skoro svaki dan...a, znamo se 3, 4 mjeseca....samo on je daleko ne živi tu blizu....i ništa upoznala sam frendičinog dečka...a, ta dva koja su htjela upoznati mene i sestričnu nisu došla jer je jedan spavao, a drugi se nije javljaosmijeh...ali, nema veze....i ništa...za Novu sam kod ujaka....cugat ćemopartylud, gledati tv..itd, a bit će nas samo oko 30...a, nema veze....
Na cugu i hranu ćemo potrošiti više od 2000knsmokinthumbupbangrofl...i eto možda budemo imali opremu za DJ-a....i tako......a, o susretu sa bivšim i njegovom reakcijom:naughtylud:....možda vam ispričam koji drugi put....ako ne zaboravim...pošto mi je to sada najmanje važnothumbup.....ništa želim mu da se pomiri sa curom naughtydeadyesi da bude sretan...samo nek je on sretan...i onda ću biti i jayeswink....cerekthumbupnutnaughty.
To je sve od mene....ne javljam se jer cugamo svako malo u kafiću....smokinpartyburninmadcerekludpa, nemam snage i vremena pisati...zujozijevnut
Pozdravljam vas svih...PUSA, pa se čujemo....
VOLI VAS NJANJA!!!!
***KISS***
Pozdrav cmojim umjetnicima iz 1a..voli vas Njanja...i hvala svima koji su mi čestitali Božić iz razredayeswinkthumbup...sorry što nisam odgovorilaheadbang...kad nemam paracerek....DOBAR PROVOD ZA NOVUsmokinburninmadbangcereknjami...I MOLIM BEZ ISPUMPAVANJA!!!dead=)deadmahludbangCAO!!!mahwavepartybangsmijehcerek=)mahwaveludbang
PUSA!!!=)deadcerekwavemahkiss

29.12.2006. u 14:27 | 16 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

eto tu cete moci pronaci nes o meni i rupi od bakra....

MOJI NAJ FRENDOVI!

Moj pas Lili & moja papiga Kićo!
SAMO NJIMA VJERUJEM, JER ZNAM DA ME NIKADA NEĆE IZNEVJERITI!smijehwave