N O _Named_ Noćna_ptica_iliti_pussy in the sky with diamonds_

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OVOM PRILIKOM
poručujem svom ocu da je čista sirovina.

Moglo bi se od njega napravit dobar gredenac.


Image Hosted by ImageShack.us

Probaj željeti u jednu ruku, a srati u drugu...
vidjet ćeš koja će se prije napuniti?


NEKAKVE BROJKICE(mogu se unaprijed namjestit)





online

Free Counters
Free Counters

Image Hosted by ImageShack.us

Zašto ne?
[/B]

'Pođimo, Ljubavi moja, crna ljubavi moja;
potamnjela je put tvoja i oči su tvoje crne;
noge su ti išarane i masna je kosa tvoja;
sva si crna, sva si divlja, o ,crna ljubavi moja.



Velika si u slobodi i veća je ljubav naša,
Naša je ljubav tamna ko šuma i krvava ko božanstvo;
Žena je moja prva od žena: crna ko noć , tajanstvena ko oblak,
Divlja ko cjelov moj i prevratna ko stihovi moji.
Naša će ljubav biti kaos:mutna i izmiješana i ljudi joj ne
Nađoše dolične riječi;…'



Iz Pjesme nad pjesmama, J.P.KAMOV

O meni (za vlastiti gušt- kog briga i tak..)

Ja sam ...tko zna..
Imam glavu za posao i tijelo za grijeh



Ajmo prvo sa lošim..
dakle, ne volim,
Ne podnosim:

-debele, niske, ružne i glupe ljude
-diskriminaciju:)
(ova je,kao, sala, zato jedno pored drugog,op.a)
-babe 79+ u tramvaju koje kreću u pohode u 7.00am
-7.00 ujutro
-ljude koji ručaju u 12,
a večeraju u 7 navečer
-klince koji se ponašaju kao da to nisu
-ponedjeljak
-seks bez gumice
-patetiku
-laž
-kašnjenje
-dvolične i 100lične ljude
-provincijalce, malograđane, primitivce svih vrsta
-niskobudžetne proizvode
-Izafektirane prinčeve i princeze.
Oni me obaraju.




Volim, preferiram:


-Crno. Sve crno.
Crnu olovku za oči. Crne oči.
-Plavuše(ženske)
-Večer, noć, mrak
-crni kaput
-dobar hip-hop, tvrdi ritam
-Otok
-Centar
Cvjetni trg, Mimaru
-Pag, Bol na Braču
-petak, subotu
-muziku
-književnost
-engleski
-svog nenadjebivog đukca
-riječ IZAFEKTIRANO(i sve izvedenice)
-tipove >190cm
-kraljeve, kraljice i kraljevstva
-riječi
-novac


UPOZORENJE: Ovo je fikcija!!!!!
tKo ovo shvaća ozbiljno, može u skokovima odjebati odavde.hvala.


Blog.hr


SILLY RABBIT...
TRICKS ARE FOR KIDS

Image Hosted by ImageShack.us

SHIT OF THE FUCKING YEAR...


Ono kaj čitam(zato jer moram. šala.)
Ovo je moja mala, my partner in crime 4 thalast13years...Nexx

Curica više nema blog,al glavno da ja još imam link

Pročitajte ga ljudi, istomišljenicima će osvježit dan

Pozdrav Starim alkićima (Starsailor- Alcoholic)

Don't you know you've got your Daddy's eyes
And your Daddy was an alcoholic
But your mother kept it all inside
Threw it all away

I was looking for another you
And I found another one
I was looking for another you
When I looked round you were gone

Stay by my side
And the pipe dream is yours now
Stay by my side
And the singer won't get in our way

Don't you know you've got your Daddy's eyes
And your Daddy was an alcoholic
But your mother kept it all inside
Threw it all away

I was looking for another you
And I found another one
I was looking for another you
When I looked round you were gone

Stay by my side
And the pipe dream is yours now
Stay by my side
And the cynics won't get in our way

Don't you know you've got your Daddy's eyes
And your Daddy was an alcoholic
But your mother kept it all inside
Threw it all away
I was looking for another chance
To see your black eyed problem


05.03.2007., ponedjeljak

Leptiri zamahuju krilima na jednom kraju svijeta, a naprave kaos na drugom, O „proljetnom“ danu, O Direktu, O strahu, A između redaka o onom što se ne spominje u redovima…

...................................................................

Nešto što mi tu i tamo padne na pamet. Više tu nego tamo...

Sjećam se kad si mi rekla: „Ima nas raznih.“
Sjećam se gdje smo bile i što si imala obučeno. Sjećam se izraza na tvom licu.
Sjećam se i koliko blizu tebi sam se osjećala u tom momentu.
Nisam imala nikoga, a svi su se lažno nudili da su tu. Ovakve rečenice došle su mi kao mala tanka slamka za koju bi se uhvatila i pustila da mi se odjeća bar na tren osuši od govana u kojima sam plivala i gušila se.

Image Hosted by ImageShack.us

Više se gušila nego plivala.


Mjesecima nepodnošljiva, danima s fake smileom na usnama. Da sam ti, shvatila bih to kao nedostatak poštovanja. Zaslužila si bolju osobu kraj sebe.

Zaslužuješ i sad.


………………………………………………………………...........

Dan je bio kao stvoren za šetnju po Jarunu i gađanje labudova u glavu kamenom.


Na kraju je ipak bio stvoren za izležavanje u krevetu, začinjeno VALJDA JEDINOM epizodom DIREKT-a od koje mi se riga.

Suza u oku, daljinski u ruci, prst na crvenom gumbu, a živci na igranki „koliko ćeš izdržati prije nego ga ugasiš?“.

Pričali su o prekidima.

Bili su taaaako pomireni sa svime. Neki su glumili, neki su bili uvjereni da ne glume, a neki su ipak bili rehabilitirani i vidno otupljeni.
BILI SU ONO ŠTO SU MNOGI POSTALI I ŠTO JA NIKAD NE ŽELIM BITI.

No sve je krasio taj jedan čak i lažno patetičan ton već tisuću puta ispričane priče. Jadno. Ne želim biti nečija ispričana priča.

Ne želim da se uz mene vežu riječi tipa…
***“jednostavno nije išlo“.
Nisam nečije
***„samo još jedno iskustvo“ ili
***„naučena lekcija“…

Jebemti, kad to vidim i čujem želudac radi četverostruku aksl. Radije me se uopće nemojte sjećati, nego da vežete makar i jedno od navedenog uz mene. Ako ste u stanju to napraviti, ne znate me, niste me nikad ni znali.


A oprostit ćete, onda me niste niti voljeli.

Nebitno, zar ne?


I TAKO MI JE PUN KURAC ONIH KOJI SU ME JEBALI ZATO ŠTO SU ME VOLJELI.

DAJ MOLIM TE, SJAŠIMO SVI KOLEKTIVNO S TIM SRANJEM.


………………………………………………................................................


U pomoć će doći neki stari ljudi… Neki koji znaju da se ono što je dobro ne mora mijenjati.
Neki koji ne padaju na parolice iz jeftinih časopisa i knjiga za samopomoć „283 načina kAko biti zadovoljan“ o tome koliko je točno promjena KORISNA.

Bacam jedno kalorično govno na to.

Mala drago mi je da si opet tu, pa makar i na tren…

Ti si vanilija pored moje čokolade, ti si crnka pored ove dvije plavuše

Ti si moj Clyde- ako sam ja Bonnie…

Mi smo Keith i Mick…ti si prekrasan glas na moje note…Image Hosted by ImageShack.us



„Jedan i jedan nisu 2 samo u našoj grupi, ko da smo glupi…“
……………………………………………………….................................


O strahu…

O tome ovaj put ništa, jer ja nikad nisam bila bojažljiva.
Glumila možda jesam. Ali sigurno s višim ciljem.
Strah ćemo ostaviti onima koji se boje. Neka oni onda igraju na ziher.

Izjava dana: SAMO VI STRAHUJTE DRAGI MOJI.


……………………………………………………………


U JEBADI,
SEKRETA.

nx.


- 19:18 - Komentari (16) - Isprintaj - #