Moj kutak.....=), =(

Ime:Marina...mutavo jel da.... xD
Prezime: a joj....ni sama ne znam...
Nadimak: to će za neke ostat tajna....
Rođena: 27.07.1993.
Razred: trenutno 8.
Moto:Što te ne ubije, to te ojača!
Horoskopski znak: Lavica...S razlogom =)
Hobi: Pisanje priča, pjesama..gledanje tv-a, dečki, komp, blogiranje, itd...
Najgora osobina: Tvrdoglava....
Najbolja osobina:Iskrena (iako tu ima i loših strana ponekad)
Ljubav: Slobodna (jeeeeej.....=( )
Blog otvoren:23.01.2008. u 11:30
Nadraža stvar u mom životu: glupo zvuči, ali dnevnik...hee
Najbolji prijatelj/ica: Nella, Mixa, Petra,Mirna, Zeko, Kiki...
Najdraža boja: nakon dužeg razmišljanja, ostajem pri crnom..
Najdraži blog/ovi: Tea & Petra
Mixa

Kad me budu za Tebe pitali, znat će koliko boli o tebi pričati.
Nitko nema pravo nama suditi, svatko barem jednom može pogriješiti.
Vjeruj kad Ti govore, otišla sam zbog Tebe,
Nisam mogla podnijeti da te druga ruka zagrli ...


... Baš svaki put kad Tebe vidim, uvijek srce zadrhti.
Kad zorom na Te pomislim, suza suzu pretopi ...


Crna ruža na vjetru se njiše,
ja volim tebe i nikoga više,
ako otvoriš srce moje,
u njemu ćeš pronaći ime svoje!


Kao more što se tiho njiše, kao kapi kiše, kao vjetar što lagano puše, kao zaljubljene duše,
kao kad srce voli i za ljubav moli, kao kad sunce sja, tako tebe volim ja!


Sumrak je u srcu mom, kad pored mene nisi. Sumrak je u mojim očima, kad pred njima nisi.
Sumrak je u mojoj duši, jer daleko ti si!


Ako postoji sjaj (onda je u tvojim očima) ako postoji sreća (onda je to
život s tobom) ako postoji tuga (onda je život bez tebe) ako je ko voljen (onda si to ti)!!


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us





Svibanj 2009 (1)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (8)
Veljača 2008 (9)
Siječanj 2008 (4)

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga



.....sve i ništa....Ma šala, a sve što mi prvo dođe pod ruku, al već sam naučila da mi blog služi uglvnom za ispucavanje, tak da ako naiđete na nešto neprimjereno, nemojte se čuditi,molim vas!!!!Jedan običan tinejđerski blog.....


Free Site Counters
Free Site Counters

Antonija Šola - Gd...



A ova cura voli:

*obitelj*
*tv*
*komp*
*čokoladu*
*povijest*
*glazbu*
*grmljavinu*
*ražanj (za vas koji ne znate, to je mjesto na moru)*
*plažu*
*noć*
*pisati*
*dečke...*
*čitati*

A ova cura ne voli:

*svoj razred =( *
*neke osobe*
*laž*
*slikanje*
*umišljene osobe*
*kečap....fuj...*

Linkovi

Blog.hr

Neki blogovi:

....super blog, super pjesme....
....stole....
.....gimnazijalka =).....
....neznam tko je ni što je, ali glavno da je blog super!.....
.....in the shadow....
....almost emo......
****IVANA****
moja imenjakinja - Marina...=)
....Ivan.....
....Lana i Dora....
....Marija....
.....[.majena..sk8.]....
....bili smo jednom najbolji....
....simply good...
....fatallna plavuša....
....maky....
....Tina i Lorena....

Ako sunce sja, to su tvoje oči. Ako vidiš mjesec, to je tvoj osmjeh. Ako vidiš dvije zvijezde, to smo ti i ja.
A kad pada kiša, to su moje suze, a tebe nema.....
Mnogi kažu da je ljepše u nebeskom raju, a ja kažem da je ljepše u tvom zagrljaju.
Možda sam griješnik i neću stići do raja i zato me ne puštaj iz zagrljaja.


Želim ti biti san u najljepšoj noći, riječ ljubav što niz usne će proći misao što ti se po glavi mota.
Želim biti samo mali dio tvog života.


Ljubav je kao delfin obasjan mjesečinom što se kupa u beskrajnoj topline tvojih očiju, zato nikad, nikad ih nemoj sklopiti jer kažu da delfini umiru u tami...

Kad nas tisuće kilometara razdvoje i kad najmanje misliš na mene, moje oči gledaju u daljinu i traže samo tebe.

Hvala ti za sreću, radost i smjeh, hvala ti za svaki sakriveni grijeh. Hvala ti za riječ što suze briše,takav se prijatelj ne nalazi više!

Tisuću je suza u mojim očima bilo, tisuću je želja koje mi život nije ispunio, malo je ljubavi koju osjećaju svi, malo je PRIJATELJA KAO ŠTO SI TI!!!

subota, 23.02.2008.

......I bez borbe tvoj me dodir lako svlada, obrana mi brzo pada.... ~...Nisam anđeo....~...

evo mene....
Prošlo je mjesec dana otkad sam otvorila ovaj blog....
Bila sam na vjeronauku ujutro....
Uđem ja u vjeronaučnu dvoranu i tam su vjeroučitelj i svećenik....
I ja njih normalno pozdravim, kak ih se pozdravlja, a on pita neke
jesu se naspavali, a pital je i mene....Reko onak napola...I dođe on do mene
i otvori onu knjigu gdje polažemo vjeronauk...I stavil je upitnik pored mene jel
ću ić na firmu....I pita on mene kaj je s ona tri minusa kaj nisam bila na misi ni na
vjeronauku...Reko da velečasni, pa bila sam bolesna...I sad će me klat samo zbog toga.
I za sredoposje mi je vjeroučitelj dal čitanje (grrr)....I došla ja k sestri i nećaku,a mama i
tata su me čekali...I velim ja njoj kaj mi je ovaj reko, a ona rekla: ''Ma dobro...Nije on jedini
svećenik koji postoji! Dat će ti potvrdu da si krštena i da si išla na pričest i ići ćemo u katedralu!
Onamo možemo kad se sjetiš....''A ja si onak samo mislim: ''pa kud baš mene...ta tri minusa, joj
kaj sad? Oće se svijet raspast zbog toga????'' al ok...Kak je mama rekla, ići ću zg...Jer mi je još
naglasila da se njoj ne da objašnjavat za moje zdravstveno stanje kakvo je i da sam sada ćešće
bolesna i da mogu koji put prespavat jer mi dugo treba da se naspavam, ali da njemu to reče, to
bi bilo ko da je stavila na oglasnu ploču tak da cijelo selo zna...Reko:''Nemoj, nije on vrijedan toga!''
Kaj mu je jedan firmanik više-manje? niš....
I tako...dani idu, bliži se kraj osnovne, a početak srednje...hmmm...tko zna kako će sve to završiti...
e da....imam mali zadatak za vas blogere: molim vas da posjetite ~...Darx...~, blogericu koja ide od bloga do bloga i komentira, ali joj ne žele uzvratiti, pa možda netko od vas,
mojih posjetitelja svrati do nje i svidi vam se njen blog, ali naravno, to ne znači da ne morate dolazit
više k meni...hmmm....morate.....I tako....Ajme, sutra je predstavljanje firmanika u crkvi...Kakve on ideje
ima...MA UBIJ ME BOŽE, ODMAH!!!!!!....
hmmm...ajme sad sam u totalnom k****....pročitala sam nekaj na nekom blogu kaj mi je žal jer se dogodilo...
al nema veze......Već duže mene te stvari muče....Pogotovo opet škola, frendovi i te stvari....


Nisam se usudila pitat ju zašto je lagala?
nisam se usudila pitat otkud joj da sam joj ja to rekla?
nisam se usudila reć joj da ja to njoj nisam rekla...
nisam se usudila reć joj u facu da nije čovjek....
nisam se usudila stat pred nju i zahtjevati odgovor...
odgovor koji nikada neću doznati....
možda sam ga saznala upravo neki dan....
mene svi mrze....
ali zašto razmišljam o jednoj osobi....
i samo ta osoba zauzima posebno mjesto kod mene....
nisam imala hrabrosti pogledati joj u lice i reći:
''to nije istina''
nisam imala hrabrosti reći joj to, jer mi je na pismo,
dok sam ga čitala pala suza....
nisam imala hrabrosti reći joj ''bila si najbolja'', ali
imam priliku preko ovoga posta:
''bila si najbolja''....


Ne znam, čini li se to meni ili ću stati s blogom...obrisati ga, zatvoriti, ostaviti da bude ovako???? recite mi vi, jer ja stvarno ne znam kaj da napravim....ne znam koji mi je k**** sada....odoh ja...spava mi se, boli me vrat, moram učit pov i geog....uglavnom, ako odlučim stati s blogom, svejedno posjećujte nju....Zamislite da dolazite na moj blog i za mene, komentirajte njoj.....
Vaša:

~....Nisam anđeo...~



| komentiraj! (171) | isprintaj | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.