Hiperborealni vjetrovi

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Hiperborealni? Hyperborea je prema starogrčkoj predaji zemlja vječnog sunca i ljeta, a nalazi se, kao što to i ime kaže, negdje iza sjevernih vjetrova. Prema jednoj od teorija, riječ je o Kini.
Vjetrovi? Možda i nisu baš sjeverni, ali mojim dolaskom ovamo definitivno su postali mnogo učestaliji. A ovako lagani lahor, eto, dopire čak i do domovine.

Povijest bolesti
Ubrzo pošto sam došao ovamo (Kina, Wuhan), ukratko sam opisao svoje prve dojmove i, poslavši im to na e-mail, zagnjavio svoj najuži krug poznanika. Budući da mi se dopalo to prvo iskustvo, malo pomalo sam počeo eksperimentirati sa sve većim i učestalijim tekstovima te time maltretirati sve veći i veći broj ljudi. Kako to obično i biva, ubrzo sam mahnito zlostavljao sve do čijih sam e-mailova mogao doći. Danas, nakon više od godine dana zlostavljačkog staža, svjestan sam da mi više nema povratka nazad, da sam ovisnik i da me ove dosadašnje doze više ne mogu zadovoljiti. Da, došlo je vrijeme da počnem pisati blog.

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Kombiji. Kabrioleti. Kupei...
Flaširani svjetovi.
Očevi. I sinovi.
Parlamenti
Filijale. Uredi. Birokrate.
Svjetovi. Maleni. Ali ne u bocama.
glupani
kentakislimovi
Vjetrovi. Samo.
djedovi
sajmišća
strinovi
talibanovi
koff-koffeinovi
ne odveć bijelo
osloboditelji
Dernistori
Depozitorijumi

Vrijeđajte autora u četiri oka: pklatg@gmail.com

14.11.2008., petak

GERONIMO’S CADILLAC

Uz prigovaranje turista kako je kapetan ukrcao skoro dvadeset ljudi, a lijepo pise na brodu da je dozvoljeno 12 (treba li uopce napomenuti da su najvise prigovarali Švabe), Pulau Perhentian sa svojim otrcanim; plavo more-bijeli pijesak-palme (koje usput treba izbjegavati u sirokom luku jer su padajuci kokosi prilicno nezgodna oborinska pojava) jeftinorazglednickim pejsazima, golemim gusterima i egzoticnim, preplanulim, dugokosim lokalnim momcima, koji vecinu vremena provode dangubeci oko barova na plazi, obicno s gitarom na koljenima (pozeljne su i tamne naocale), kojima je jedini cilj i svrha u zivotu izgledati sto vise kul te po prirodnom slijedu stvari kresnuti kakvu strankinju sa plavi eyes, postaje ponovo ono sto i jest, tesko uocljivi brabonjak izgubljen negdje u Juznokineskom moru.
I dok nas brkati taksist vozi kroz, tisucama bijelih i zelenih zastavica okiceni, predizbornogroznicavi Kelantan, a sa plakata nas fiksiraju pogledi ozbiljnih muskraca u ozbiljnim godinama i bijelim kapicama, koji kao da nas prekoravaju zbog nase neodgovornosti i bezbriznosti, dok se oni bave ozbiljnim problemima, jer oni pouzdano znaju da u zivotu postoje vaznije stari nego kresnuti kakvu strankinju sa plavi eyes, cini mi se kao da nas kroz bezbrojne leprsave zelene i bijele zastavice, uz potmuli muk odobravajuce gomile voze prema stratistu, da nas izvedu na pravi put, i konacno zrtvuju u ime Boga, Allaha, Domovine, Bruto Nacionalnog Dohotka i ostali vaznih stvari u zivou.
Ali onda, kao da je John Waters rezirao cijelu predstavu, u kadar, okupan ruzicastim svjetlima, u vinilnom odijelu, katastrofalne frizure, ulijece spasonosni ultimativni pop-kic osamdesetih. I dok nas sa radija stare Toyote neocekivano u neki bolji svijet odnosi prekrasnoimbecilni Geronimo’s Cadillac, cini se kao da se i taksistov brk pomalo zagonetno smjeska, kao da i on sumnja da su ovi plakati i tisuce zastavica vani samo igracke za zabavljati djecu, dok se odrasli bave vaznijim stvarima. I znam da ce sve biti u redu kada se uskoro, cim nadjemo hotel, posvetim ozbiljnijim stvarima i u ime Džeronimovog Kadilaka kresnem svoju strankinju sa zeleni eyes…..jos samo da uspijem naci pivu negdje u ovoj prokletoj muslimanskoj zemlji.

- 10:47 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>