šta ja znam....da rođoš mi jee - I HATE MYSELF AND WANT TO DIE - Blog.hr

~utorak, 07.03.2006.

šta ja znam....da rođoš mi jee

Sam da napomenem ovo je post za subotu al mi je DANAS rođoš
i tak..
kod mene niš novo...
crko mi miš pa sad imam novi...
imala sad javni sat pa komornu pa zbor...
(komorna vam je ono di se sviraju dueti)
tak da ja i subotom imam školu...
al ajd bolje glazbenu neg ovu...
danas mi je rođoš
ja ga nebi slavila...
evo kiwija za...kiwi girl...


ja nevolim kiwi mislim da sam alergična na njnega...
al nevermind...
i tak...
frendica si kupila starke crne oroginal i sad sam ja jako hepi zbog toga...
sam ih mora malo uprljat..
ja nevoli čiste..
moje su jaaako prljave...
ev baš sam joj se potpisala...
i još my sestrična prije bila šminkerica i ad želi postat darkerica...
ja sam joj uzor..hehe
aliiii joj stara neda da se oblači u crno
moš mislit kak udareno pa ja bi se upucala..
al zato ona ima starke...
crne isto..
čudim se što joj to da...
i frendica još jedna si kupila starke...
i još neka tamo glupača starke su joj očajne(i nisu original)
nešt onak od đinsa sa rozim srtama...
uglavnom očajno..
kak je dora jadana
ja inače mrzim hrvatsku
sorry ak sam neke uvrijedila
i tak..
ja bi crvene pramenove onak ko joey..

e da sad kad sam već kod joeyia upoznala sam se sa jordisonkom(otkad)
i tak cura je zakon znam ja nju iz viđenja već od prije
al nisam znala da ima blog tj. da je ona jordisonka..
uglavnom nevermind duga pričica..,
i tak ajd napisala sam post..
ajd ljubim va s idem sad...
negdje šta ja znam ajd kissssssssssssssssss...
P.S.sam da javim da ja nemogu ostavljat komentare
Ajd volim vas sve evo pozdravljam ove ljude i sve ostale i tak...
...kiwi girl...vrati mi se brzo

miss manson...

puzdro

miss grunge iiii

+pain+samo zato što mi je sestra

i jošjordisonka cura je stvarno zaaakon

polly

metal grrl6

i takk.... sretan mi rođendan hi hi
da još slika stavljam...a neču ajd kisss
al ovo sam morala stavit

hi hi kisssssssssssss

- 21:41 - Path through the blinding light (25) - Paper vision - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • slušam:
    Children Of Bodom
    Cradle Of Filth
    Evanescence
    HIM
    Korn
    Led Zeppelin
    Manowar
    My Chemical Romance
    Marilyn Manson
    Nickelback
    Nightwish
    Nirvana
    RHCP
    S.O.A.D.
    Soundgarden
    Slipknot
    Sum 41
    Static x
    Within Temptation
    69 Eyes


    You now you’re right


    I will never bother you
    I will never promise to
    I will never follow you
    I will never bother you

    Never speak a word again
    I will crawl away for

    I won't move away from here
    You won't be afraid of fear
    No thought was put into this
    Always knew it would come to this

    Things have never been so swell
    I have never failed to fail

    Pain - 3x
    You know you're right - 3x

    I'm so warm and calm inside
    I no longer have to hide
    There's talk about someone else
    Sterling silver begins to melt

    Nothing really bothers her
    She just wants to love herself

    I won't move away from here
    You won't be afraid of fear
    No thought was put into this
    Always knew it would come to this

    Things have never been so swell
    I have never failed to fail

    Pain - 5x
    You know you're right - 17x


  • ...nešt o meni...rolleyes



    ...volim... kisswink
    Glazbu,Glumu,Iskrenost, Metalce,svoje starke,
    Dugu kosu na drugima(posebno na dečkima)
    Gumene bombone, Čokoladu Crnu i plavu bojuŽivotinje
    Noć,Praznike,Tajanstvenost ol mističnost kak oćete...
    ove tri tockice...






    Glazbenike:
    Joey jordison
    Kurt cobain
    Robert plant
    Lily lazer
    jimmy page
    jimi hendrix itd.




    ...ne volim...nonomad
    Laži,Techno i cajke,Muške šminkere
    Shooping,Bunde,školu,puno ljudi


Linkovi


designed by NLO©, brushes made by Vanilla design