I HATE MYSELF AND WANT TO DIE

~četvrtak, 09.02.2006.

...untitled...


Ej...ev mene malo da i ja koji post napišem...nisam tak dugo pisala post zato što mi se nije dalo pisat a ionak nisam imala o ćem...dobro jesam al štaš jako sam ljena...ništ imala neku audiciju za natjecanje sa zborom i prašla...danas u školi je bilo...pa onak valjd dobro...inače četvrtak mi je najlakši dan u cijelom tjednu...nijedan težak predmet..ovak
Eng-to je inače meni najlakši predmet..tak da cijeli sat sam pričala s tamo nekim dečkom i dopisivala se s frendicom...
Gk-neki su radili neke referate pa su čitali i tak ja sam spavala ja se na glazbenom inače izvučem ona misli da ja sve znam zato što idem u glazbenu a ja nemam pojma ništa i tak...
Mat-nešt odgovarali ja sam sve znala(oo padat će sjekire)
Hj-spavala.....
Onda slobodan sat oo tu je bilo svegaaaaaaaaaaaa da nepričam
I švabski-neš je pito i tak...
Sam sam prije podne imala glazbenu to je bilo dobro iz solfeggia sam svoju dvojčicu ispravila na3/4:)))
I tak ljubim vas puno...ev jedna pjesma nije da ja slušam SP s njima sam ono počela..al ono ova ojesma mi se sviđa pa evo text..

SIMPLE PLAN - UNTITLED

I open my eyes
I try to see but I'm blinded by the white light
I can't remember how
I can't remember why
I'm lying here tonight
And I can't stand the pain
And I can't make it go away
No I can't stand the pain

Chorus:
How could this happen to me
I've made my mistakes
Got no where to run
The night goes on
As I'm fading away
I'm sick of this life
I just wanna scream
How could this happen to me

Everybody's screaming
I try to make a sound but no one hears me
I'm slipping off the edge
I'm hanging by a thread
I wanna start this over again

So I try to hold onto a time when nothing mattered
And I can't explain what happened
And I can't erase the things that I've done
No I can't

How could this happen to me
I've made my mistakes
Got no where to run
The night goes on
As I'm fading away
I'm sick of this life
I just wanna scream
How could this happen to me

I've made my mistakes
Got no where to run
The night goes on
As I'm fading away
I'm sick of this life
I just wanna scream
How could this happen to me

- 21:42 - Path through the blinding light (16) - Paper vision - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • slušam:
    Children Of Bodom
    Cradle Of Filth
    Evanescence
    HIM
    Korn
    Led Zeppelin
    Manowar
    My Chemical Romance
    Marilyn Manson
    Nickelback
    Nightwish
    Nirvana
    RHCP
    S.O.A.D.
    Soundgarden
    Slipknot
    Sum 41
    Static x
    Within Temptation
    69 Eyes


    You now you’re right


    I will never bother you
    I will never promise to
    I will never follow you
    I will never bother you

    Never speak a word again
    I will crawl away for

    I won't move away from here
    You won't be afraid of fear
    No thought was put into this
    Always knew it would come to this

    Things have never been so swell
    I have never failed to fail

    Pain - 3x
    You know you're right - 3x

    I'm so warm and calm inside
    I no longer have to hide
    There's talk about someone else
    Sterling silver begins to melt

    Nothing really bothers her
    She just wants to love herself

    I won't move away from here
    You won't be afraid of fear
    No thought was put into this
    Always knew it would come to this

    Things have never been so swell
    I have never failed to fail

    Pain - 5x
    You know you're right - 17x


  • ...nešt o meni...rolleyes



    ...volim... kisswink
    Glazbu,Glumu,Iskrenost, Metalce,svoje starke,
    Dugu kosu na drugima(posebno na dečkima)
    Gumene bombone, Čokoladu Crnu i plavu bojuŽivotinje
    Noć,Praznike,Tajanstvenost ol mističnost kak oćete...
    ove tri tockice...






    Glazbenike:
    Joey jordison
    Kurt cobain
    Robert plant
    Lily lazer
    jimmy page
    jimi hendrix itd.




    ...ne volim...nonomad
    Laži,Techno i cajke,Muške šminkere
    Shooping,Bunde,školu,puno ljudi


Linkovi


designed by NLO©, brushes made by Vanilla design