Never be affraid to dream!

05.01.2008., subota

Doček, petarde i pjesme:)

Evo mene napokon!:)

Jučer sam se vratila doma u maalo toplije krajeve ipak. :) Naravno, tužna sam jer sam dragoga ostavila doma ali dobro, brzo ćemo se vidjeti:) Taman počnem pisat post i eto amam zove na ručak. A dobro, idem pojest pa se vratim. Za ručak je pizza. :)

Vratih se. Pizza je bila fina:) No dobro....prvo da vam ukratko kažem kako mi je bilo za doček, gdje smo bili, što smo radili...:) Nažalost, slika nemam, nisam baš slikala, a nije mi baš bilo zgodno slikat. BIli smo na trgu u Velikoj Gorici i mogu reći da mi je baš bilo lijepo:) Pjevali su Neno Belan i Marijan Ban. Put od autobusne do trga mi je bio ...nema te riječi koja bi to dobro opisala. Bojim se petardi. I to jako. A naravno za čut ih ima na svakom koraku. Svih tih 10 minuta hoda, kad bi čula da je nešto puklo bi se stresla, a Alex mi je non-stop govorio kako mi neće ništa biti i smijao se mojim stresovima:) Kad bi vidjela grupicu ljudi negdje blizu sebe odmah bi se prepala i pomislila ajme što ako oni sad bace petarde. I došli smo donekle u miru do trga, a onda je u blizini (ili se meni učinilo da je blizu) pukla neka petarda i ja sam se već okrenula za ić nazad i tako prepala ali je Alex bio neumoljiv i sigurno nas doveo na sigurno mjesto gdje nema petardi. Tako sam se prepala i stalno sma držala uši začepljene...da me netko vidio smijao bi mi se. :) Onda je Neno počeo pjevati, pa sma i j apjevala s njim, plesala, gledala okolne rakete na nebu...Onda je došla ponoć i zajedničko odbrojavanje:) Sretna Nova godina!:) Naravno dočekana u zagrljaju voljenog dečka...pa di ćeš ljepši početak?:) Noge su mi se lagano smrzavale. Vatromet je bio velilčanstven. I žao mi je što ga nisam snimala ali mislim da se ne bi dobro niti vidjelo. Veličanstven, prekrasan. Onda je Picula (gradonačelnik VG-e) održao kratki govor i dobio pljesak, a nakon njega je Vesna Škare-Ožbolt isto održala kratki govor ali nije dobila pljesak nego buuu...ehh...:)
Ostali smo još mall, a onda su opet počele petarde pa mi je prisjelo i rekoh..mogli bi doma...:)
Nazvao je mamu da dođe po nas, a mi smo pješke krenuli opet prema busnoj. Naravno opet sam bila sva napeta zbog petardi i šizila ali smo opet živi došli do stanice:) Eh da...nisam imala ništa crveno na sebi...zaboravih uzet od doma.....ali dobro....crveno mi je srce pa..:)

Neki dan smo bili u Cinestaru gledati Nacionalno blago 2. Odličan mi je film! Preporučam da ga pogledate ako budete u kino išli:) Nicholas Cage, JOn Voight, Diane Kruger, Helen Mirren, Ed Harris...impresivna postava..:) I naravno pustolovina u potrazi za Zlatnim gradom. Hoće li ga pronaći? I pod koju cijenu? Pogledajte sami:)

Od assillette sam dobila zadatak napisati 5 pjesama koje mi posebno znače ili me podsjećaju na neko razdoblje u životu ili su nešto posebno obilježile. Pa evo mog izbora....to onako...isto nisu najvažnije sve ali evo što mi je palo na pamet.

PHANTOM MANOR - Mark Norman

Ovo je trance pjesma, da se tako izrazim. :) Prvi put sam je čula na Alexovom setu i odmah mi se svidjela. Stalno sam set vraćala na 35.minutu i slušala opet i opet ovu pjesmu. Kasnije mi je rekao i ime pjesme i autora i snimila sma je na mp4 i kad god ga slušam uvijek nju prvo. :) Nema neko posebno značenje ali je obožavam slušati i zapravo tada sam počela svjesno slušati trance..:)

MALA - Toše Proeski

Od moje cimerice sam posudila bila Tošin cd da malo poslušam, da vidim što ima. I oduševila me ova pjesma da sam je također stalno slušala. Nju i još dvije. Riječi refrena su mi predivne, šteta što je zapravo tužna. :)

STAND BY ME - Ben E. King

E ova pjesma budi lijepe uspomene još iz osnovne škole:) BIo je na tv-u jedna film - Stand by me. Naravno i pjesma se čuje u njemu. U taj film sma se odmah zaljubila, kao i u glumce u njemu, posebno Rivera Phoenixa koji mi je tad postao simbol obožavanja. :) TO je bilo ludilo. Na netu sma sve pretražila o njemu, isprintala milijun stranica i slikica, čak sam našla i scenarij filma. I naravno ta mi je pjesma tada bila omiljena, podsjećala me na film. :) Film mi je i danas jedan od omiljenih. :)

HOLD YOU - ATB

Pjesma koja mi se svidjela još u srednjoj kad sam tek počela izlaziti van. Bila mi je super ali nije imala neko posebno značenje. Pa zašto je onda spominjem? Zato što je autor Alexov omiljeni DJ i što je to i moja i njegova najdraža pjesma od ATB-a. Zanimljivo:) Znam reći da je to naša pjesma....:)

OPROSTI - Gibonni

Gibo ima posebno mjesto u mom srcu i volim sve njegove pjesme. Oprosti nije meni njegova najdraža pjesma. Jedna je od boljih ali mi nije najdraža. Ali napisala sma je jer je upravo ona svirala ove godine na dočeku za vrijeme vatrometa i zdušno sam pjevala i ja s njim. :) Je, zaista nije lako nekome reći oprosti...doista nije. :)



Eto, to bi bile sve pjesme...:) Ja također neću imenovati nego tko god želi neka napiše svojih 5 pjesama.

Kod Malene sam također vidjela jednu štafeticu koju moram odraditi, ali neću u ovom postu da ne pretjeram. :)

Napravila sam svoj forum i sad ga moram malo srediti pa ću vam staviti adresu tako da možete doći, vidjeti, učlaniti se naravno hihi:P :)) I sudjelovati u razgovorima:) Puklo me pa rekoh, ajd idem napravit forum. :)) Stavit ću adresu ili danas popodne, ako ne stignem danas onda sutra. :) Eto, to je to!:) Uživajte mi i don`t worry, be happy!:)

Evo, forum je donekle sređen pa vam dajem adresu s nadom da ćete ga posjetiti i naravno učlaniti se hihi:)

Moj Forum

Velika pusa Alexu:***

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.