Never be affraid to dream!

27.09.2007., četvrtak

Razočaranje

Eto, razočarana sam i tužna i tako bilo je par suza....ne mogu opisat to svoje sadašnje stanje, miješaju mi se razne emocije, košmar mi je u glavi i još uz to sam jučer dobila dosadnu, glupu menstruaciju i boli me trbuh, osjećam se zgaženo i krvavo!
Zašto suze? zato što mi je dragi upravo rekao da ne može danas doć jer sutra ima još nešto za obaviti. A toliko sam se veselila dolasku, brojim dane, jedva sam čekala i eto...ubio mi svu nadu sada. cry
heh, pozitivno u svemu ovome je to što mogu radit extra još jedan dan i zaradit 64 kune...bar nešto....uvijek nađem nešto pozitivno u negativnom.
Morala sam doć ovo napisat, ispucat se, iako nisam još sve ispucala, ali eto niti ste navikli na ovakve moje postove..:)
Sad bi mogla svašta napisat ali kontrolirat ću se. Sad trenutno evo jedva čekam ić na posao i čekam da me Alex nazove kad dođe doma da vidim šta je sad to....eto....dosta....ne volim pisat ovakve postove, volim da zrače srećom i optimizmom.....a ovaj to nije. Eto....ispričavam se na ovom ispadu ali...sad mi je malo lakše....

Dodatak....

U biti sam lagala...nije mi ubio svu nadu...ja sam se još satima nadala da će me nazvat i reć da ipak dolazi danas...da me samo zezao...i eto zvao je kasno popodne...rekao da ipak ne treba sutra ništa obaviti ali da nije stigao na bus za Krk pa eto ipak sutra dolazi....i sad sam puno bolje volje nego ujutro...:)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.