Never be affraid to dream!

01.08.2007., srijeda

Danas na repertoaru...

Počela sam zapisivati svoje bisere....nekako ih dosta prospem tokom dana...:)) Pa sma odlučila zapisivati..jer i sama se začudim kako takvo što mogu izvaliti. Evo 2 primjera:

Alex i ja ležimo i razgovaramo o nečemu, već je prošla ponoć, spremamo se spavati...
"Broj 59 je dijeljiv sam sa sobom..a u biti možda i nije." LOL

Tek toliko da znate, nisam baš tolika tuka iz matematike, znam da je dijeljiv sam sa sobom, to svi znaju nego sam se krivo bila izrazila i eto..smijala se 15 minuta nakon toga i nisam mu dala spavat:)))

Jučer smo pričali o jednom događaju i ja počnem rečenicu...što bi ja napravila u toj situaciji..
"Da sam ja na SVOM mjestu.."

Umjesto tvom sam rekla svom....yes....opet smo se smijali duuugo dugo..:)))

Kad skupim malo više bisera napisat ću ih:) Danas ne radim:) E da...moj dragi ima tamo di radi neku kolegicu dotičnu Ivu koja mi je u početku bila zanimljiva jer ju je bio spominjao bla bla, skompao se s njom prvom valjda i tako to...pa je bio rekao da mu je ona lijepa valjda i ja ajde da mi vidimo to čeljade od 16 godina. I upoznala sam je čak...meni nije ni najmanje lijepa - nije to zato što njemu je nego mi stvarno nije lijepa. Zamjerila mi se odmah tako što je rekla da ga moram odvest negdje. Šta meni neka klinka ima govorit di ću ja njega vodit?? Onda mi je rekao da je ona njemu rekla da će ga vodit tamo u taj jedan kafić. Ma oćeš đavla! U biti može, ali onda kad ja nisam slobodna..inače ne može! Neki dan ga je pak zatvorila u hladnjaču. Ono hello?? I da, jedan dan mu se nije pričalo s njom, dan nakon šta sam je upoznala i ona njega pita da šta mu je cura zabranila da priča s njom. Da mi joj je bilo zviznut takav šamar! ĐIZS, neka priča ako želi, zar ja uopće nekome mogu zabranit nešto sve i da hoću? Niti bi bilo fer od mene takvo nešto tražiti. Priznajem, u početku sam bila malo čak ljubomorna na nju, a znam da nemam zašto bit, al eto...a slatko mi je to malo bit ljubomoran:) A sada me sama pomisao na nju naživcira! Jučer su me za ručkom zezali za nju jer je netko pametan spomenuo ime Iva i onda su se ostali zainteresirali tko je ta bal bla, skužili da je ne volim baš i eto.....Opet se mene zezalo za ručkom. A koga drugoga?:) Uglavnom...na ime IVA sam alergična!Mislim i da kad smo se upoznavale, kad sam joj dala ruku da je imala onako neki slab mlitav stisak, a takve ne volim. Mislim da se njoj sviđa Alex malo...makar imala dečka..:) A tko zna, možda se varam...možda i ne...

Tata mi od danas radi na drugom mjestu:) Jučer prije ručka smo nazdravili u to ime:) Svatko sa svojom žesticom, a brat s pivom. :)

Prekjučer su mi u galeriji došli neki ljudi iz Vojvodine mislim, ali mislim da je miješani brak - muž je iz Vojvodine, a žena je pričala nekim čudnim jezikom. Tako ljubazan čovjek. Simpatičan. Obožavam s takvima razgovarati. Pitao me neke stvari, ja sam odgovorila, pričao mi je da su on i žena oboje estetski kirurzi i da traže neki ukras za ordinaciju i tako...malo pričali o Krku. Žena i dijete su bili otišli, a on je ostao platit...zahvalio mi se na ljubaznosti (to me rastopilo, rijetki se zahvaljuju tako i iskreno) i skoro je zaboravio vrećice:) Ja ga pitam jesu to njihove, on kaze da je mislio da je žena uzela hehe:) Baš bih voljela da još koji put dođu.

I eto, to je to...da ne pretjeram....:) Mislim da ću maknut onaj slide show jer prelazi preko texta...a to me nervira. Mene puno stvari živcira.....loše loše:)

E da, bila mi je neki dan neka mlada trudna žena u galeriji, pita pomoć da bi mogla kupit pelene, čak je rekla i pampers pelene. Hm, kad nemaš novaca mislim da si baš i ne možeš priuštit Pampersice ali ok...pošto nisam imala sitnog na njenu ideju sam razmijenila svojih 50 kn u kasi i dala joj 10 kn. Rekla je: "Hvala što si to za mene napravila.". Drago mi je da sam pomogla...samo ne volim tako kad dolaze po dućanima, kafićima i ostalim...koa i ona gatara nedavno...a i došla je bila neka žena iz Avona. I ajd, Nina će pogledat sjajila. A ona mislila da ću odmah kupit neko. Još su bili 50 kn. A stvarno nisam imala novaca za to kupovat, uzela sam si taman toliko za na kavu sa naj frendicom, a i nisam namjeravala kupit nikakvo sjajilo, imam ih i previše. Onda mi je pak našla neko jeftinije - a takvo slično imam doma, samo je drugi okus. Slagala sam joj da imam identično takvo doma i uz to odgovarajuće sjenilo, što je i točno, samo je druge boje:) Vidilo se da je razočarana..ali boli me briga..neće mene netko tjerat da nešto kupim. Odlučit ću se reći ne! I da..čim je došla rekla je da je tu već dolazila i samo se smjestila na stolicu do mene ko da radi tu, moju torbu koja je bila na stolici je uredno maknula. Vidi se da je dobro odgojena. OK........to je to:)

Bok!:)



opis slike

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.